Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Samanlaista työtä minäkin teen, ja oon tehnyt ison osan elämästäni samanlaisten kunnianhimottomien tuulipukuihmisten kans. Olen/olin itekin semmoinen pitkän aikaa mutta en vaan millään istu siihen muottiin. Työn näköalattomuus ja viikosta toiseen itseään toistava kaava alkaa menemään mun sietokyvyn yli. Mikään työssä ei oo haastavaa, mikään ei oo palkitsevaa, missään ei voi enää parantaa ja vaikka teen työni kuinka hyvin ja paremmin kuin muut, kukaan ei sitä huomaa
No tää on kyllä...

Ite tehny tuonkaltaisia hommia, mutta kyllä niissä huomas niin työkaverit ku esimiehetki, että hyvin vetää.
ja itelläkin tulee olo, että vaikka tein parhaani töissä se oli silti maksimissaan 10% siitä potentiaalista minkä pystyisin antamaan. Se käyttämätön 90% alkaa jo valvottamaan mua öisin joten on aika tehdä muutoksia.
Jos käyttäisin 40% potentiaalistani työhön, se olisi kyllä aivan liikaa. Sanoisin maksimiksi 30. Tavoiteltava tila 25, siihen on varmasti tyytyväinen niin esimies/työnantaja kuin itekki.

Sulla ei vissiin ole lapsia, puolisoa eikä harrastuksia?
ns tietotyötä seuraavaksi ja yritän ponnistaa ylöspäin kohti vastuita ja vaikeuksia.
Jos siitä tykkäät, niin ehdottomasti panokset sinne.

Kaikki meistä ei tosiaankaan oo koodareita, ja tosi moni tunnistaa ettei halua esimieshommiin. Valitettavan moni silti ei tunnista, ettei oo kykyjä sinne, mutta pääsee silti ku osoittaa niin kovasti sitä halua.

Aikoinaan piti yhdessä työpaikassa lähes ärähtää, ennenku meni perille, että jos haluavat vaihtaa pätevän asiantuntijan huonoon esimieheen, niin sama se mulle, mutta kannattaa siknä vaiheessa valmistautua rekrytoimaan sen asiantuntijan lisäksi myös uutta esimiestä.
Omassa firmassa taulukko määrää myös palkan määrän aika pitkälle, mutta se taulukon huippu olis jo niin valtava parannus nykyiseen nähden että se on riittävän lähellä taivasta hetkeksi. Puhuin tästä just pomolle pari viikkoa sitten melkeenpä yhtä suoraan ja kevään mittaan on muutoksia odotettavissa.
Tämä hyvä. Avoin keskustelu ei ole koskaan haitallista.

tavallaan meni vähä liian hyvin
Ullatuus...
oli jo NAISseuraa siinä vaiheessa kun alueelle saapui hän joka olisi kinostanut enemmän
Tämä ei kyllä enää mee froidilaisesta lopsahduksesta mieheltä, joka "ei koskaan saa".
eikä ollut Miestä vaihtaa vosua lennosta
Oikein.

Oisit ottanu molemmat mukaan.

Huh sitä urheilusuoritusta, parempi näin.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom