Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
ööö, miksi kesäautoksi? miksei arkipeliksi
No siis "kesäauto" on se, jolla ei kuskata koiria. Toki nykyselläkin kesäautolla tulee ajeltua talvella, kun vähän lunta ja tiet jäässä. Mutta se toki takavetonen V-kone bensa ja enemmän oikea kesäauto.

E. Mainittakoon vielä, että oon vähän sähkövispilä-allerginen, mutta pari kertaa kyydissä ja kerran ajanut P85 ja kerran Plaid kyydissä on vähän lievittänyt tuota allergiaa.

E2. Mutta silti vähän on ristiriitaiset viilikset Teslasta sekä viimeistelyn että itse merkin/Elonin suhteen. Toki myös nykynen Amerikanauto mener samaan viimeistelykategoriaan.

Viimeksi muokattu:
Lakkoviikko yms niin menin vittuillakseni tänäänki töihin. Tajunnu, että minun mielestä palkkaa saa lisää parhaiten kun ottaa henkilökohtaisesti asiakseen tehdä vitun hyvää duunia ja kehittää osaamistaan ja pyytää lisää vastuuta ynnä muuta. Tajunnu myös, että ei kiinnosta vittuakaan mitä kaveri vieressä tienaa niin en jää yhteisen hyvän takia kotiin jos töitä on. Vaikka tekis tismalleen samaa työtä niin ei kaikkien työ oo silti samanarvoista, toinen tekee enemmän ja paremmin ja laajemmin.

Nyt illalla taidan tilata ja syödä pitsan, 36h paasto puolivahingossa taas kun unohdin eväät kotiin aamulla.

Lakkoviikko yms niin menin vittuillakseni tänäänki töihin. Tajunnu, että minun mielestä palkkaa saa lisää parhaiten kun ottaa henkilökohtaisesti asiakseen tehdä vitun hyvää duunia ja kehittää osaamistaan ja pyytää lisää vastuuta ynnä muuta. Tajunnu myös, että ei kiinnosta vittuakaan mitä kaveri vieressä tienaa niin en jää yhteisen hyvän takia kotiin jos töitä on. Vaikka tekis tismalleen samaa työtä niin ei kaikkien työ oo silti samanarvoista, toinen tekee enemmän ja paremmin ja laajemmin.

Nyt illalla taidan tilata ja syödä pitsan, 36h paasto puolivahingossa taas kun unohdin eväät kotiin aamulla.
Aamen. Toki ite oon IT-alalla, niin on vähän omassa kuplassa tuon suhteen. Hyvillä entisillä duuneilla on auennut ovet ja pyydetään hyviin pesteihin. Liksa noussut tässä 5v sisällä siten, että sen mitä silloin sai bruttona saa nyt nettona.

kun ottaa henkilökohtaisesti asiakseen tehdä vitun hyvää duunia ja kehittää osaamistaan ja pyytää lisää vastuuta ynnä muuta.

Olen viime vuosina muuten useammankin kerran kuullut kiroiltavan, että kun ns. vanha kaarti eläköityy, niin kenttäporukan nuoresta polvesta on vaikeaa ylipäänsä löytää ihmisiä, jotka olisivat pyytämälläkään valmiita ottamaan jonkinlaista perustekemistä isompaa vastuuta tai työnjohdollista asemaa, vaikka sinänsä ei ole edes kysymysmerkkejä siitä, etteikö osaaminen itsessään riittäisi.

Googlen mukaan minulla on nähtävästi longcovid, mykoplasma, korkea verenpaine, vyöruusu katkennut kylkiluu, sekä kihti, niin joo ja tavallinen flunssa myös. Mahdanko olla hengissä aamulla?

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
E2. Mutta silti vähän on ristiriitaiset viilikset Teslasta sekä viimeistelyn että itse merkin/Elonin suhteen. Toki myös nykynen Amerikanauto mener samaan viimeistelykategoriaan.
Meinasin jo vähän älähtää, mutta olithan sinä just niin hyvä mies, kun muistinkin 🥰

Uskonhan minä, kun mies näin sanoo. Tuossa on ollut hienoa heittäytymistä ja toimintaa, kun olet reissuun lähtenyt. 👍

se oli muutenkin semmoinen reissu jota ei unohta

tapahtui nimittäin mm. seuraavaia juonenkäänteitä

ontherocks merkkisessä kapakassa kaljoitellessamme seuraamme liittyi herrasmies ja mikäs siinä senkun liittyi
no: hän paljastui joksikin ravintoloitsijaksi niin lähtimmä sitten hänen seurassa ensin stoorivilleen ja pöytään liikaa viinaa ja viini ja olutta hänen pikkiin
no: sielä matkamme jatkui hänen omistamaan yyöö kerhoon, nimeä en enää muista mutta jossain likellä tornihotellia sei olli
no: jonon ohi sisään tottakai ja tiskiltä ilmaista juomaa
no: antoi vielä numeronsakkin, että seuraavan kerran kun #paikkakunnalla niin soita
no: ei ole tullut ikinä soiteltua, kun Minulle vähä tulee tuollaisista tarjoiluista kiusallinen olo, mieluummin kustannan itsi itselleni juomiseni

kuten Aliisa meitä on opettanut: kaksi suihkausta

ja olen valmis poistumaan ydinkeskustan kautta tankkaustauko, ja kohti aluetta

kuinkahan massiivisen etiketin rikoin kun silitin pellavapaidan?

aivan vaan sen tähären, kun se on ollut sitten pesun ns.poikaMiessäilytyksessä eli nakattu jotenkin vain tuolin sarjalle ja muuta vaatetta siihen päälle

Suositut

Back
Ylös Bottom