Saksassa homma toimii hienosti.
Sama Ranskassa.
Yliopistossa oli saksalainen kirjallisuuden proffa. Hän teititteli meitä opiskelijoita. Kyllä siinä ryhti hieman koheni itselläkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saksassa homma toimii hienosti.
Voi olla myös miesoletettu. #yotaSiideripissis
Minusta olisi hauskaa, jos nykyään teititeltäisiin useammin!
Aivan, ei suoraan huoraan verrattavissa, koska vähemmän tarkka tavarastaan, ku lähtee ilmaiseksi kaikkien matkaan.Minäkään en kyllä ihan huoraan vosua rinnastaisi. Urbaanisanakirja kertoi näin:
katso liitettä 269950
Ukko, äijä, poika ja vaikkapa vaari. Aika harmittomia ilmaisuja jopa myönteisiä.
Akka, ämmä, tyttö ja vaikkapa mummu. Kaikki tuntuvat herättävä eräissä ihmisissä kielteisiä ja vähätteleviä tunteita.
Tässäpä pohtimisen aihetta.
Tytöttely esim ammatillisessa yhteydessä on vähättelevää, koska tyttöhän on nuori, osaamaton. Jos eläkeläiskerhon bussimatkalla kysytään "Kuinkas tytöillä menee?" niin se kertoo, että nyt on reippaat seniorirouvat lähteneet vähän huvittelemaan ja pitämään hauskaa, jee.
Minun muistaakseni Pakkiksella on pahoitettu mieltä varsin usein ja runsaasti milloin mistäkin - jopa OffarillaJumalauta, tänäänkö nähtiin se päivä että mielensäpahoittaminen saapui offarillekin. Ja syynä siihen niinkin pieni ja yksinkertainen sana kuin "vosu".
Ja vosuttelustakin on keskusteltu aiemminkin.Heh, hämärästi muistan itse kommentoineeni tuon sanan käyttöä aikoja sitten.
Ei. Älkää käyttäkö.
Minäpä en mieltäni pahoittaisi jos 28.2. suunniteltu lakkopäivä toteutuisi. Todnäk olisi loistava pilkkipäivä!
Taidatte olla työnantajapuolen miehiä!29.2 olis parempi
Ei nyt sentään, olen kyllä etellä mainitun naisoletetun nähnyt ennenkin.Äijä vaihtaa naisia, kuin sukkia.
Huoripukki..?Äijä vaihtaa naisia, kuin sukkia.
Mitä mieltä @punaniska vanhempana valtiomiehenä tilanteesta.
Eräs Neiti laittoi viestiä että milloin ehtisin nähdä ja samalla linkitti instasta tämän.
View: https://www.instagram.com/reel/DCjqR3LIdpU/?igsh=a2dtaWNicDdzdTVz
Ei suinkaan tässä nyt mitään taka-ajatuksia ole.