Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tulkaa hakemaan sitä lunta!

Selvisi miksi lumikoneet eivät ole pitäneet minua hereillä viimeyönä. Kahlasin koko työmatkan. Lunta nilkkaan ja välillä ylikin. Ja lisää sataa koko ajan.

Kaikki tiet ja kulkuväylät täysin jäättömiä ja lumettomia. Kieltämättä kyllä hieman mustaa ja sumuista, mutta eilen +5C.
Nyt ollu kulutus asunnossa 55-65kwh/päivä kun lämpötila 1C-5C, viime talvena n 30kwh enemmän. Satanen kuussa säästyy rahaksi laskettuna.

viime talvena vasta huhtikuun puolessa välissä palanut ensimmäisen kerran yhtä vähän sähkö mitä esinmerkiksi tämän viikon Päivinä

eli noin 20-25kiloa

myös rahaa palanut vähän tässä tammikuussa, koska: ei ole tullut tehtyä juuri mitn.

onely kahtena ehtoona kapakassa, ulosteellä ehkä yhtesti viikossa niin (jos kellon huolto jätetään pois) pitkästi alle tonni menny onely rahaa koko kuuna

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
en ole viskin tujaustakaan vielä kesän jälkn kotona maistanut, ja pulloja on avattuina lukemattomat määrät!

Niin mietin itsekin mitä rahalla tekis, ja päätin varata 2 päivän matkan milanoon. Syy = En ole koskaan syönnyt pizzaa italiassa. Kohta olen. Toki olisin voinut sijoittaa nekin pari satasta ja itkeä kun kahden vuoden jälkeen yhä -18% tuotto.

Uskaltaiskohan sitä suunnitella grillikauden avajaisia jo maaliskuulle? Linnut visertää eikä lunta enää näy.

Grillikausi aukesi viime viikonloppuna.

grilli.webp

Kaikissa suosimissani valmisruuissa on näemmä sipulia 🙄 poislukien pinaattikeitto.
Pidän sipulista, mutta nyt on tiukka ELIMINAATIOruokavalio meneillään.

Aspartaami ja asesulfaami K ovat myös poistolistalla. Niitä on nimittäin sokerittomassa mansikkamehukeitossa, jota olen syönyt kaura-/tuorepuuron kera lähes joka aamu vuosikausia. Ne voivat kuulemma aiheuttaa hämmästyttävän rajuja suolisto-oireita kuten muutkin keinotekoiset makeutusaineet - samoin hunaja 😯 Ihan luvan kanssa pitää käyttää vain ehtaa sokeria!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom