Sähköä kuluu useimmiten alle 3 kWh/vrk. Alimmillaan joulukuussa 1,6 kWh ja ennätys hieman alle 5 kWh.
#kerrostalo
#kerrostalo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aspartaami ja asesulfaami K ovat myös poistolistalla.
Sähköä kuluu useimmiten alle 3 kWh/vrk. Alimmillaan joulukuussa 1,6 kWh ja ennätys hieman alle 5 kWh.
#kerrostalo
En väitä ettäkö kyseiset aineet olisi sellaisia mitä tarkoituksellisesti tulisi tankata kroppaan isoissa määrin, mutta tuli mieleen kun joskus aikanaan sain tuttavalta linkin näiden haitoista, luinkin sitten mielenkiinnolla hetken kunnes jutut meni tasoon "skitsofrenia, ilmastopäästöt ja mikrosiruja 5g verkossa" ja tajusin että ehkä ihan kaikki blogitekstit aiheesta ei ole lukemisen arvoisia.
Peruna ja riistaliha. Ei ole e-koodeja eikä verisuonet tukkivia teollisia jätteitä.Toki kaikki ravinto on loppujen lopuksi kuolemaksi. Parasta olisi lopettaa ruokailu kokonaan.
Mulla 690 kiloa vähemmännoin 350kiloa tulee palamaan tässä tammikuussa vähemmän sähkyä kun viimevuoden
Niin minähän täällä, tai jossain toisessa ketjussa kirjoittelin noista makeutusaineista joskus.Aspartaami ja asesulfaami K ovat myös poistolistalla. Niitä on nimittäin sokerittomassa mansikkamehukeitossa, jota olen syönyt kaura-/tuorepuuron kera lähes joka aamu vuosikausia. Ne voivat kuulemma aiheuttaa hämmästyttävän rajuja suolisto-oireita kuten muutkin keinotekoiset makeutusaineet - samoin hunaja Ihan luvan kanssa pitää käyttää vain ehtaa sokeria!
Huhhuh, mulla koko tammikuun kulutus 126, ei mitään vähemmän tai enemmän. koko kulutus.Mulla 690 kiloa vähemmän
Joo, eikä teettänyt kuin tunnin hikoilua. Perseestä tuo sade, kun tulee tuulen kanssa, niin kaikki katoksen alla olevat tilat ja tavarat kans kinoksessa. Tulis jo helteet.Viime yönä oli taas tupsahtanut 10cm lisää valkoista kultaa.
(Tämän voisi nyt väittää olevan jotakin psykosomaattista)
Satavarmasti on.Ei ole e-koodeja
Sähköllä lämpeävässä talossa meni tammikuussa 2024: 3500 kWh, nyt 2025 tammikuussa mennyt 2050 kWh.
Itse kasvatetut perunat, keitinvedessä merisuolaa. Riistaliha. Olen itse ampunut, suolistanut, nylkenyt ja pilkkonut lihat. Lihan mausteena merisuola ja pippuri, lihapadassa sipulia.Satavarmasti on.
No aina claccinen E300 (peruna) C-vitamiini.Itse kasvatetut perunat, keitinvedessä merisuolaa. Riistaliha. Olen itse ampunut, suolistanut, nylkenyt ja pilkkonut lihat. Lihan mausteena merisuola ja pippuri, lihapadassa sipulia.
Viimeksi mainitussa on usein lihaliemikuutio mukana, josta löytyy aromivahventeita joten siltä osin tohtori saa pähkinän. Mutta mitä muuta näistä aineksista löytyy?
Aina oppii uutta, ei mennyt tämäkään päivä hukkaan.No aina claccinen E300 (peruna) C-vitamiini.
Ilma jota pääsääntöisesti hengität e948+e941.
Sulatat perunat masussasi E507lla.
E-koodit termi ei merkkaa mitään.