Juuri ja juuri sisäänajettukinperinteiset analoogiset pyöreät mittarit, ei mitään taulutelkkaria.
#provo
merssuihin,penareihin,audeihin yms olis jo kolmas kone vaihettu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri ja juuri sisäänajettukinperinteiset analoogiset pyöreät mittarit, ei mitään taulutelkkaria.
#kevyetkassitVesijohtovedelle on varmaan tapahtunut jotain. Oon yhtäkkiä aivan täynnä tarmoa ja positiivisella tatsilla menossa eteenpäin.
Vois luulla, että joku lääkitys on muuttunut nyt, mutta kun ei.
#kevyetkassit
Jättirulla kelmua puuttui.Noilla varusteilla voisi mennä vaikka Lissulle yökylään.
Älkää miettikö.
Muodit vaihtuu. 5-10v sitten Panerain 44-47mm möhkäleet oli muotia miehilläkin, nykyään halutaan hillitympää ja klassisempaa....on, että äijät kilpaa haluaa pieniä kelloja. Ja sitten jotkut lähinnä henkisesti vähän äijät (=minä ) haluaa juurikin ison kellon.
katso liitettä 269732
...on, että äijät kilpaa haluaa pieniä kelloja. Ja sitten jotkut lähinnä henkisesti vähän äijät (=minä ) haluaa juurikin ison kellon.
katso liitettä 269732
Kyllähän Flava Flav näytti jo aiemmin mallia.Eikö semmonen seinäkello kaulassa olisi parempi ja päheempi, ainakin näkyis kello.