Tämän vuoden saalis lienee jo toisella kymmenellä.Perusteluksi riittänee sylvihenkinen "tohtorilla rapisee välikatossa"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämän vuoden saalis lienee jo toisella kymmenellä.Perusteluksi riittänee sylvihenkinen "tohtorilla rapisee välikatossa"
Melkoista. Täällä ei ole tammikuun aikana lasahtanut kuin pari kertaa.Tämän vuoden saalis lienee jo toisella kymmenellä.
Kuinka vaikeaa on aikuisten ihmisten syödä suu kiinni mässyttämättä kuin koira..?
On kyllä niin raivostuttavan kuulosta kun olla ja voiKuinka vaikeaa on aikuisten ihmisten syödä suu kiinni mässyttämättä kuin koira..?
Onko käsivarret omat vai jonkun toisen.
öljyhihna hehe
Yamahasta voisin luopua.Oiskohan pitäny ostaa sittenkin Rotelia.
Piti lopettaa Kokkolan Autohuollon seuraaminen instagramissa, kun meinasi järki lähteä niitä nykyautojen remontteja katsellessa.Tämä kuuluu kyllä sarjaan, jossa olisi oikeasti ollut kiva olla kärpäsenä katossa kuulemassa, mitä helvettiä suunnittelijat ovat oikein ajatelleet.
Ja muutenkin kun on viimeisen vuoden aikana joutunut omien ja vaimon autotarpeiden takia vähän tarkemmin ihmettelemään mitä tarjolla on, niin likimain kaikessa mitä viimeisen 15v aikana on tehty tuntuu tyyppivikalistalla olevan jotain jakopäähän liittyvää, varsinkin ketjukoneissa jotka ennen kestivät vähintään varttimiljoonan. Miksi helvetissä sitä ketjua pitää edes käyttää, jos se täytyy mitoittaa niin kevyeksi että vaihtoväli on samat 100tkm kuin hihnalla? Omassa kulkineessa oleva B47 ei ilmeisesti ole sentään aivan niin susi kuin edeltäjänsä, joten sormet ristissä voi ehkä toivoa järkevää käyttöikää ennen oleellisia remontteja.
Ja muutenkin kun on viimeisen vuoden aikana joutunut omien ja vaimon autotarpeiden takia vähän tarkemmin ihmettelemään mitä tarjolla on, niin likimain kaikessa mitä viimeisen 15v aikana on tehty tuntuu tyyppivikalistalla olevan jotain jakopäähän liittyvää, varsinkin ketjukoneissa jotka ennen kestivät vähintään varttimiljoonan. Miksi helvetissä sitä ketjua pitää edes käyttää, jos se täytyy mitoittaa niin kevyeksi että vaihtoväli on samat 100tkm kuin hihnalla? Omassa kulkineessa oleva B47 ei ilmeisesti ole sentään aivan niin susi kuin edeltäjänsä, joten sormet ristissä voi ehkä toivoa järkevää käyttöikää ennen oleellisia remontteja.
osta pois
emmä, viisarit ovat kyllä hienot, mutta väärä väri
Minun kaikki viihdelaitteen ovat mustia
Onko käsivarret omat vai jonkun toisen.
Ei se yksirivinen jakoketju, mitä nykyään tunnutaan lähes poikkeuksetta käytettävän, ole itsessään se ongelma, vaan öljynpaineella toimiva ketjunkiristin.