Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Homoseksuaalisuus.Vihellyttää ja laulattaa.
Mikä diagnoosi?
No, ostin NVIDIAa.Kiinasta kajahtaa:
Nvidia syöksyy ja Yhdysvaltoihin povataan rajua laskuavausta – Deepseek herätti huolen puolijohdejättien kilpailukyvystä
Puolijohdealan toimijoiden kursseja koetellaan Euroopassa. Tämä tulee hyvin todennäköisesti näkymään myös Yhdysvalloissa, jossa futuurit povaavat keskeisille pörssi-indekseille rajuja laskuja.www.kauppalehti.fi
Minä aloin ostaan jenkkien 20v velkakirjaa. IS04 tunnus.No, ostin NVIDIAa.
Mikey Tandinolle kävi huonosti niissä velkakirja hommissa.Minä aloin ostaan jenkkien 20v velkakirjaa. IS04 tunnus.
oletteko kesää miettineet?hyvä
No, ostin NVIDIAa.
Mulla etelleen mielessä se toi-ota, koska junalippu vasta huomiselle.Oiskohan pitäny ostaa sittenkin Rotelia.
Tämmöset miele'ssä.
#piporadio(ko)Minkä takia pakastin pitää välillä kovaa pärinää? Sitä täytyy vähän ravistaa, että hiljenee.
Perusteluksi riittänee sylvihenkinen "tohtorilla rapisee välikatossa"Kajsna vois sen kahen viikon saikun kirjottaa niiden eläkepapereiden hyväksymistä odotellessa.
Pakastin vain pärisee. Ei kuulu humppaa eikä iskelmää#piporadio(ko)
"Hormissa vetää liian lujaa."Perusteluksi riittänee sylvihenkinen "tohtorilla rapisee välikatossa"