Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Hirmuisen kokoinen laite.

20250102_121501.webp

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Joku vois tehä sellasen sivuston, mistä voi tarkistaa etukäteen onko esim. jossain Netflixin sarjassa tota ällöttävää wokepaskaa. ''Does the dog die?'' tapaan. Oon vähän yllättynyt, kuinka paljo toi oikeesti vituttaa sarjoja kattoessa, mut en mä ota keneltäkään ohjeita vastaan, miten tulee ajatella jostain :LOL:. Evvvk btw, let me watch my fucking movie you cunt. Haluisin olla paikalla, ku joku roskatason käsikirjottaja/ohjaaja tjs. aprikoi silleen ''öhöhöhh heitetään tohon joku ABCDEFG vähemmistön edustaja'' ni näytetään hyvältä, jotta voisin kysyä tältä että mikä vittu sua vaivaa?

View: https://www.youtube.com/watch?v=aIpZNgcT2gg&ab_channel=MattHavvk

Tää on jtn Sähköputkimiestason logiikkaa. Porukka oppii elämään oikein tv-sarjan avulla. Mä erottelen sanoman, & kaiken muunki epäolennaisen ite siitä taiteesta. Minkä tahansa sanoman ylituputus, propaganda jne on puuduttavaa. Netflixiäki pahempi oli Spike Leen Black Klansman. Vihanen musta mies teki leffan, jossa kaikki mustat on jtn puol-jumalia, & uskomattoman älykkäitä. Ilkeet valkolaiset esitettiin luolamiehinä, lievästi kehitysvammasina ;D.

eli olen oikeilla jäljillä kun ainoat sarjat joita seuraan on youtubesta Pöntisen, Rintasen, Keski-Korven, Peltolan ja Heinosen autonrakenteluvideoita

niissä ei taida wokea olla?

e.Niin ja Kristiina tietysti, meinasi unohtua

kyllä henkilöautossa viisari pitää värähtää kun petaalia painaa

tikitaali siis ei ole vaihtoehto

olin siis sillon, kun semmosen ekaa kertaa näin, että tälläsen Minäkin haluan! ja sassia!

mutta! olen ehtinyt kyllästyä niihin jo ennen kun olen ensimmäistäkään omistanut

täydellinen esinmerkki nykyajankertakäyttökulttuurista siis tuollanen tikimittari

voiko kauniiseen, pyöreään, viisarimittariin kyllästyä koskaan?

ei voi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saas nähdä avaako kohta joku pelin ja voi ruksia lisävarustelistalta helvetilliseen hintaan autoon analoogimittariston.
Se olisi kova.

Jos hulluutta ei peruta ja pollttomoottoriautojen myynti kielletään vuonna 2035, ostan juuri ennen sitä ensimmäistä kertaa uuden auton. Dieselin, tietenkin. Näillä geeneillä siinä on loppuelämän auto.

Jos hulluutta ei peruta ja pollttomoottoriautojen myynti kielletään vuonna 2035, ostan juuri ennen sitä ensimmäistä kertaa uuden auton.

Jos vuoden 2035 jälkeen sähköautojen akunkesto, hintataso, latausinfra ja käytettyjen markkinat ovat sillä mallilla että sellainen oikeasti on realistinen vaihtoehto semiköyhälle perusautoilijalle, niin sopii minulle. Ei minulla silloin ole mitään syytä pitää kiinni vanhasta tekniikasta. Jos taas ekan lauseen ehdot eivät toteudu, niin onnea vain sille polttomoottoriautojen kieltämiselle ilman niin katastrofaalisia taloudellisia ja yhteiskunnallisia seurauksia, että tyhmäkin tajuaa.

Oma veikkaus on, että ei tule mitään isoa pakkokiirettä sähköilijäksi vielä hetkeen.

Tässä muutaman päivän rullaillut sähköautolla ja testannut latausta, niin en ymmärrä miksi kauppojen pihassa on alle 100 kW latureita. Normaalin kauppakäynnin aikana pienitehoisella ei saa akkuun juuri täytettä. Ja sen myötä sähköä myyvä yrityskään ei saa liikevaihtoa kun on kWh-perustainen laskutus.

en ymmärrä miksi kauppojen pihassa on alle 100 kW latureita.

vaatii kaamean sähköliittymän tontille tuollaset laturit ja semmonen maksaa kaameasti/kk

halvempi pistää hitaita latureita enemmän halvemmalla sähköliittymällä

Ei minulla silloin ole mitään syytä pitää kiinni vanhasta tekniikasta.
Olen joissakin (monissa) asioissa Jäärä. En kerta kaikkiaan voi sietää edes digitaalista nopeusnäyttöä. Mittarien pitää olla pyöreitä, niin autossa kuin moottoripyörässä.
Katselin jokin aika sitten matkaenduroita kun ajan usein myös sorateitä. Moottoripyörän vaihto kaatui siihen, että kaikissa yhtään uudemmissa oli kamalat mittaristot.
Tämä on minulle riittävä syy pysyä sähköautoista erossa.
Oma veikkaus on, että ei tule mitään isoa pakkokiirettä sähköilijäksi vielä hetkeen.
Toivon että olet oikeassa, mutta synnyttävien miesten aikakaudella lähes mikä tahansa ideologia edellä tehtävä päätös on mahdollinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom