Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Holiton uusivuosi takana jos vaikka parantuisi tästä flunssasta kokonaan.. Meillä koirat ei välittäneet juurikaan paukuttelusta. Käytin pidemmän lenkin ennen kuutta ja kaksi lyhyempää kasilta ja kympiltä. Tosin ihan lähellä ei onneksi ampuilleet.

Olipahan paska vuosi, vanhempi kissa jouduttiin lopettamaan ja emännän hyvin läheinen lähes samanikäinen sisko menehtyi helatorstaina. Koko vuosi ollut yhtä suremista ja itkua ja itse et voi muuta kuin halata. Ei ole sanoja mitä sanoa.

Tästä on suunta vain ylöspäin, toivottavasti.

Siis vs normikäyttö eli ettei rikkaan jalkapalloilijan vajmon herkkupeba hiero kuljettajan istuinta kauppamatkalla?
Erittäin hyvin sanottu siellä takarivissä. Statusauto, jota hyvin, hyvin harva käyttää oikeassa käyttöympäristössään.

Siksi Land Cruiser, ajan mersulla vain koska olosuhteet (=persaukisuus) siihen pakottaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olisi piristävän raikasta, jos tavanomaisten uusivuosilupausten sijaan joku ilmoittaisi aloittavana raskaan perseilykauden heti 1.1.

Minä en lupaa yhtään mitään, puoleen enkä toiseen, kenellekään, varsinkaan itselleni. Teen yleensä kaiken juuri päin vastoin, koska auktoriteettikammoni sisältää myös itse itselleni asetetut rajoitteet. :LOL:

Zone-sarja -42%
Htin kallis korjata ja tuossa esitelty bensapaska. Vieläpä hybridinä.

Yritin löytää sitä pätkää minkä telkkarista nähny Vatanen veti jotain joen pohjaa defenderillä. En tiedä mikä versio oli. Rattimies aina sanoo että täysin luottaa autoon ja hommat lutviutuu.
Varastomiehellä oli joku vanha defender jossain miehekkyyden puuskassaan, niin sehän kosahti ihan täysin :ROFLMAO: Sai jotenkin toimintakuntoon takasin ja myi heti pois.
Mutta sitte taas rahamiehille, niin kartanon edessä Range Rover Sport + se epäkäytännöllinen vielä kalliimpi matala urheilulätkä olis se juttu.

Offarilainen elämäntaparemontti
1000035850.webp

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom