Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Minulla julunpyhinä taas väheni luonnollisista syistä yhteen kuppiin aamulla

ja nukuin runsaita yöunia

Treeniväännöille varmaan löytyy joku toinenkin paremmin sovelias ketju.

Ja eiköhän tässä nyt tullut treeniä jo vuodeksi, palataan asiaan joulukuussa 2025.

Nythän on enemmänkin syytä ryypätä.

happy-new-year-sexy-gif.gif

juotko kahvia?

kyllä, vähä -> lopeta
kyllä, paljon -> vähennä eres
Uniongelmien syyt ovat henkisiä ja siksi vähän konstikkaampia ratkoa. Kahvia juon 1-4 kuppia päivässä ja määrä ei vaikuta aamuyön heräämisiin.

Treeniväännöille varmaan löytyy joku toinenkin paremmin sovelias ketju.

Ja eiköhän tässä nyt tullut treeniä jo vuodeksi, palataan asiaan joulukuussa 2025.

Nythän on enemmänkin syytä ryypätä.

happy-new-year-sexy-gif.gif
Jaa, minusta keskustelu oli virkistävää vaihtelua aiheisiin, sekä sävyltään kuitenkin kunnioittavaa muita kohtaan, pl joku aivopieru.

oletko silti kokeillut nollalla kupilla?

Minä ainakin olen raakasti enemmän väsynyt jos menee nollalla vaikka en ole sieluani totuttanutkaan suurelle pirimäärälle
No miks hitossa kokeilisin kun se ei ratkaise tätä ongelmaa ja en koe määristä olevan muuten haittaa?

Onkohan virhe lähteä tästä vääntämään nyt :D
Ei minun ongelma ole, etten saisi unta vaan se, ettei uni jatku riittävän pitkään.

Jaa, minusta keskustelu oli virkistävää vaihtelua aiheisiin, sekä sävyltään kuitenkin kunnioittavaa muita kohtaan, pl joku aivopieru.
Ei tuo nyt minuakaan oikeasti häirinnyt.
Ja suotta kai tuolta etsiä muita sopivia ketjuja.
Jatkakaa.

Itsekin olen lähes aina treenannut monipuolisesti ja olen saanut yhdistettyä esim. juoksun ja puntin sekä kamppailun ja puntin (vaikeampaa kuin juoksu+puntti), nykyään juoksun tilalla aika paljon pyöräily, joka ei kuormita läheskään kuten juoksu. Aina useita lajeja yhdistäessä joutuu tekemään kompromisseja vs. se että treenaisi 100% fokuksella yhtä asiaa, mutta eipä näistä jaksa silti vääntää. Jos joidenkin mielestä ei voi samalla viikolla juosta ja nostaa punnuksia, niin minun puolesta olkoon.

Mulla on vähän sama että käytännössä katosi yhtäkkiä 1 tunti yöunesta pois ja heräilen öisin kylkeä kääntämään. Aiemmin noi möyrimiset tuli tehtyä syvässä unessa (varmaan edelleen myös näin mutta). Tunnen kuitenkin olevani energisempi sitten hereillä mutta hiukan alkanut jännittää että jos ei nyt missään välissä saa sellasta aitoa 8h yhtenäistä unta niin onko sekään hyvä. Noh minkäs tekee, kun myöskään nukahtamisessa ei ole lainkaan ongelmia.

Muoks :

Aijoo hyvää vuodenvaihdetta jo näin aikaisin aamusta. Lähdettävä käyttämään koiruudet ulkona kun vielä ei pauku missään!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Vielä noista uniongelmista. Arvostan vinkkejä, sillä yleensä niiden antajat tarkoittavat hyvää. Kuitenkin kun ongelman kanssa on pidempää historiaa, jolloin ratkaisut eivät ole selkeästikään niin suoraviivaisia, ns onelinerit lähinnä turhauttavat.

Hali Vokotille. :whistle:

Yöllä herätti jonkun sortin ylirasitus tunniksi, no hiihtämään silti pakko päästä tänään.

Tuskainen osakevuosi saa päätöksensä. Ensivuonna luulisi väkisinkin menevän paremmin. S**tanan kalliita oppirahoja on taas makseltu.

Viimeksi muokattu:
vaan se, ettei uni jatku riittävän pitkään.

mutta oletko varma, että ruumiisi ollessa hirvittävän väsynyt kun sitä ei ole keinotekoisillä aineilla piristetty olisitkin yöllä niin väynyt ettet heräisi

et voi tietää jos et ole kokeillut

Minä olen, ja ainakin Minä olen kaamean paljon väsyneempi, eikä siis tarvi olla kun sen yhden päivän piristämättä

e. trelainer, ei one

Joku valopää ei malttanut odottaa vaan paukautti muutaman eilen illalla 😠

täälä maalla alkoi paukutus jo viikonloppuna

heti samana päivänä kun myynti tarttasi

vai oliko se jo loppuviikosta

on niin Päivistä sekaisin, ettei hahmota yhtään mikä viikonpäivä on kulloinkin

esim. tänäaamuna piti oikeasti hetki miettiä, että pitääkö oikeasti herätä työmaalle vai onko herätys vääränäpäivänä päällä

Vielä noista uniongelmista. Arvostan vinkkejä, sillä yleensä niiden antajat tarkoittavat hyvää. Kuitenkin kun ongelman kanssa on pidempää historiaa, jolloin ratkaisut eivät ole selkeästikään niin suoraviivaisia, ns onelinerit lähinnä turhauttavat.
Uniongelmat on ikävästi aika yksilöllisiä, eli tuntuu sinänsä vähän tyhmältä alkaa neuvomaan ketään. Useinhan niissä saattaa olla takana jotain stressiperäistäkin, jota tietty kannattaa lähteä ratkomaan kokonaisuutena. Itselläni auttoi muutama juttu:

Työperäisen stressin käsittely: töiden vähentäminen ja työterkalla asian käisttely ammattilaisten kanssa
Ruokailurytmin muuttaminen: syön ihan todella myöhään vasta päivällistä ja muutoinkin vaihdoin hyvin vegepainotteiseen ruokavalioon
Aamujen rauhoittaminen: heräilen rauhakseen ja kiireettä, enkä tee töitä missään tapauksessa ainakaan pariin tuntiin heräämisen jälkeen

Toki vähensin myös kahvin juontiakin :D

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom