Eli siis suomeksi pilvessä?Koulussa tuli vietettyä suurin osa ajasta jonkinlaisessa meditatiivisessa tilassa omissa maailmoissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli siis suomeksi pilvessä?Koulussa tuli vietettyä suurin osa ajasta jonkinlaisessa meditatiivisessa tilassa omissa maailmoissa.
Eeeen minä mitään pilviä!Eli siis suomeksi pilvessä?
Joo, ei saatana.. :D en oo enää vuosiin pystyny lukeen noita kotimaisen hifipalstan sontia.Hifi-hifisteiden (sähkö)johtoväännöt on kyllä parasta viihdettä.
Meinas unohtua vastata: hyvinhän tuo leikkaa. Oon kyllä vähän säästellen käyttänyt ja tuommonen mikä lie fiskarssi ollu bulkkipuukkona, mutta siis on tuossa eroa vanhoihin tylsiin keittiöveitsiin verrattuna. Ja hyvä on käteenkin.Kuinkas se Mac muuten pelittää?
Minulla kuhtalaisen kova haaste JoulunPyhiksi
ajatuksissa aloittaa sinuhe epytkiläinen, olen omistanut sen kirjan noin 30v ja yhtesti olen aloittanut sitä, mutta ei lähteny!
jos ennen kuolemaa koittaisi sen saada luetuksi
Minulla kuhtalaisen kova haaste JoulunPyhiksi
ajatuksissa aloittaa sinuhe epytkiläinen, olen omistanut sen kirjan noin 30v ja yhtesti olen aloittanut sitä, mutta ei lähteny!
jos ennen kuolemaa koittaisi sen saada luetuksi
Voileipäkakut on kyllä järestään ihan paskaa. Tuohon lohiversioonkin kun liipasee vähän vielä tilliä niin sitä ei syö erkkikään.Lohivoileipäkakku tehty. Odottaa huomista jääkaapissa. Se on sitten eri asia syönkö sitä itse.
Jos johonkin olen elmässä viime vuosina pyrkinyt niin tuohon. Onnistunutkin ihan kuhtalaisesti.Aina saa muille vängätä kaupassa, että eijjole kiirettä: mihinkään. .