niinjaa onko ig:ssä seuratut automaattisesti tuollakin seurannassa?Paitsi mua! Vai ootko heivannut mut kavereista.
no sitte
no emmäny irmaa heivais
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niinjaa onko ig:ssä seuratut automaattisesti tuollakin seurannassa?Paitsi mua! Vai ootko heivannut mut kavereista.
Jos sulla on siellä se täppä, et automaattisesti ig:ssä seurattuja alkaa myös threadsissa seuraamaan.niinjaa onko ig:ssä seuratut automaattisesti tuollakin seurannassa?
no sitte
no emmäny irmaa heivais
Paitsi mua! Vai ootko heivannut mut kavereista.
Totta hemmetissä on! Kissat (ja koirat) ovat lihansyöjiä, eivät kasvikset sovi niille.En toki tiedä onko Sylvin ruuat vaarallisia kissoille.
emminä tiijä mistään täpästä mittäänJos sulla on siellä se täppä, et automaattisesti ig:ssä seurattuja alkaa myös threadsissa seuraamaan.
No sitähän minäki! Kyllä olisin vähä kiukus.
No jos mä oikein osasin stalkata niin löysin sut.Miten sut löytää sieltä? Jos algoritmi pitäis mut paremmin trendeissä mukana kun löytäis sut =D
Etpä tietenkää..emminä tiijä mistään täpästä mittään
Hitsi. Tuossahan olisi ideaa. Saattais kyllä vähän vastustaa...Mutta alamäessä sais kahvat käryämään.Miten ihmeessä et ole kehitellyt dynamolla toimivaa stongan lämmitintä??
Niiin. Rasvahiukkaset ei vain pääse pakenemaan massan vetovoimaa.Mitä mieltä painovoima/leijuntakonossööri @Pappi on mieltä, voisiko tohtorin keskivartalon massa olla jo niin suuri että sillä on oma gravitaatiokenttä?
Söit rasiankin?Toffifee-rasia ei elänyt jouluun saakka
Se olisi kyllä terveellisintä mitä Sylvi on tällä viikolla syönyt.Söit rasiankin?
Yli 47v, mistään messuista yleensäkin yli 20v, ja silloin tuli käytyä erämessuilla pikku pakosta, ku olin osa organisaatiota, joka päätti järjestää kokouksen ruokailuineen siellä.Jaa-a, eijaksa muistaa, lähes 15v etellisestä käynnistä.
Vai oisko reilu 10v.
#dementia
Lämmityskäyttö, juu. Tyhjäkäynnillä, ei ehkä, vaan vähän suuremmilla kierroksilla, että öljyt ja nesteet kiertää kunnolla jne. Näkyy tuo tytön 2004 corolla nostavan -15°C kylmemmällä puolella ilman esilämmitystä käynnistettäessä kierrokset kahteen ja puoleen tonniin ekaksi pariksi minuutiksi.toisaalta: noudatanhan myös mobedin ohjekirjan suåsituksia esinm. kohtaa: lämmitysjoutokäyntiä 30-60sec ennen liikkeelle lähtöä noudatan JokaJumalan kerta
annan myös, Aina, henkilöauton moottorin hieman lämmetä joutokäynnillä ennen liikkeelle lähtöä, kesää-talvea!
Epäilen etten ole itsekään syönyt, koskaan.Lopettakaa välittömästi Toffifeesta puhuminen. Kauppa on vielä avoinna!