• 3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN (540 kaps.) -24%

Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Lankulit.webp

Maxin suotimet leviävät kuin virus. Nyt alkavat olla IG:ssä aikalailla maksimikireälle viritettynä.
IG_suodin.webp

Mitä mieltä painovoima/leijuntakonossööri @Pappi on mieltä, voisiko tohtorin keskivartalon massa olla jo niin suuri että sillä on oma gravitaatiokenttä?
Niiin. Rasvahiukkaset ei vain pääse pakenemaan massan vetovoimaa.

Tohtorin keskivartalo saattaa sisältää kvarkkigluoniplasmaa n. yhden kuutiosenttimetrin :unsure:
Se painaisi suunnilleen 40 mirjardia tonnia.

Siitä varmaankin johtuisi se lihava OLO, vaikka kukaan muu ei sitä huomaa ulkoisesti.

Jaa-a, eijaksa muistaa, lähes 15v etellisestä käynnistä.
Vai oisko reilu 10v.
#dementia
Yli 47v, mistään messuista yleensäkin yli 20v, ja silloin tuli käytyä erämessuilla pikku pakosta, ku olin osa organisaatiota, joka päätti järjestää kokouksen ruokailuineen siellä.

En ymmärrä koko messukonseptia. Jos mulla on tarve ostaa jotain, perehdyn asiaan ja ostan sopivan.

Jos mulla ei ole tarvetta ostaa jotain, miksi ihmeessä maksaisin pääsylipun hinnan siitä, että pääsen ihmistungokseen ihmettelemään kamppeita joita en tarvi, ja joiden hinnat on "messutarjouksena" +20% siitä mitä liikkeestä käteisellä?

toisaalta: noudatanhan myös mobedin ohjekirjan suåsituksia esinm. kohtaa: lämmitysjoutokäyntiä 30-60sec ennen liikkeelle lähtöä noudatan JokaJumalan kerta

annan myös, Aina, henkilöauton moottorin hieman lämmetä joutokäynnillä ennen liikkeelle lähtöä, kesää-talvea!
Lämmityskäyttö, juu. Tyhjäkäynnillä, ei ehkä, vaan vähän suuremmilla kierroksilla, että öljyt ja nesteet kiertää kunnolla jne. Näkyy tuo tytön 2004 corolla nostavan -15°C kylmemmällä puolella ilman esilämmitystä käynnistettäessä kierrokset kahteen ja puoleen tonniin ekaksi pariksi minuutiksi.

Aikoinaan, ku pompartier toi sen 600 eetekin vaimikäolikaan ruiskukakstahdin, linksimiehillä suli tulppia ku perinteiseen tapaan käyttivät joutokäynnillä lämpimäksi. Vaihteettomalla variaattorivetoisellahan on vaikea nostaa kiekkoja ylös ennen lähtöä, niien kelkkojen käyttöohjeessa (jota suomalainen mies ei lue) sanottiin suoraan, että kylmän koneen joutokäynti on kielletty, kelkka käyntiin ja menoksi.

Muoks: rauhallista ajoa toki ensin, mutta liikkeelle kuiten.

Viimeksi muokattu:
Minä oon käyny viimeksi käsityömessuilla syksyllä. Mitään en ostanut, mutta olinkin siellä vain katselemassa ja hakemassa inspiraatiota.

Mp-messut viimeksi joskus… no en nyt kyllä muista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom