Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Supermass Nutrition SUPERCARB (3 kg) -25%
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, ehkä tuossa män ny vitsi vähän ohi.

Lähinnä nyt meinasin sitä, että jos minä naisten perässä oisin, niin en minä sitä metästystä tekis täältä tissikuvia pyytämällä.
No mitäs nyt luulet, että oonko mä oikeesti täällä miesten perässä vai olikohan tämä sitä sellaista vitsihuumoria.

Valitin käsikirurkille kipeitä ranteitani, hän muistutti että ne on suunniteltu liaanissa ja puissa roikkumiseen, EIJ punnertamiseen.

Vaihto puussa roikkujalle lajin omaisempaan leuanvetoon. Ei tule pallukoita ranteisiin, mutta tulee hauvisjänteen tulehdus olkapäähän sekä kyynärtaipeeseen plus golf- ja tenniskyynärpää.:cautious:

Ei helev*tti! 🤣🤣🤣

"Upeasti rakennettu jahtimiehen unelma!" Kyllä, lisätietojen ensimmäinen lause.

"Kattoputket lisä- ja äärivaloilla
Vinssi
3x Lazer lisävalot
18" OZ-vanteet maastorenkailla
Putkisto"

Jos niien kattoputkien välissä ois muutaki ku kattopelti, niin vois olla parempi kuljetella jotain tavaraa katolla, nythän ne on ihan turhakkeet koko putket.

Vinssiä katoinki heti, että joku halvin mahdollinen kokoluokkaa mönkkäri on nakattu roikkumaan kantotutkaksi, hyvä ettei sitä enempää kehuttu.

Maastorenkaita ei kyllä kuvissa näy.

"Putkisto" viittaa ehkä pakoputkiin, ne on hyvä olla olemassa.

Tää on kyllä ihan se "tohtori innostui metsästyksestä" mutta ajoneuvon iän ja hinnan perusteella se puolen vuoden innostus päättyi 10 vuotta sitte ja tää lojumaan jääny aarre löytyi kaappien (tallien) kätköistä äsken.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom