Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Toki pieni ostajakunta on, joka voi ostaa käteisellä

Minäkin sittenkin luovuin tänään vapaahtoisesti tuosta mahdollisuudesta ja päätin olla sijoittamatta sweitsiin

kaikki amerikan yhdysvaltoihin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En nyt ymmärrä tätä keskustelua yksityisten välisestä kellokaupasta sikäli, että mainitsin siinä ekassa viestissäni, että rahaa saattaa saada paremmin, mutta kaupan kesto ei ennustettavissa.
Kukaan ei ymmärtääkseni ole erimieltä. Tai no kake ei vissiin haluaisi ostaa yksityiseltä..?

Mutta jos jäsen V kiinnittää rahansa arvokelloon sillä ajatuksella että siitä saa äkkiä omat pois kun tekee mieli vaihtaa bentsu renuun niin...en tiiä onko kuinka järkevää. Sitten ehdottoman järkevää jos ostaa semmosen naisten narraamiseen. Kuten kaikki hyvin tiedämme. (#hehe)

e: lisään vielä vaikka ketään ei kiinnosta, että onhan nuo arvokello"piirit" aika pienet kun jotain FB:n suomen kellofoorumeita kattoo, samat kellot kiertää pienissä piireissä, joskus monta kertaa samojen yksityisomistajien kautta, mahdolliset epärehellisyydet/ongelmat kaupoissa tulee kyllä äkkiä ilmi..

Onko ketjun puliukot seuranneet tätä saagaa, mahdollistaako uusi laki sen että kotiin voi tilata ihan jäykkää viinaa?

Ja en jaksa googlata.
En tiiä, mutta vastustan.

Jos ei jaksa tehä tai hakea burgeria, kannattaa olla syömättä.

Jos ei jaksa karkkipussia hakea ite kaupasta, kannattaa taas olla syömättä.

Jos on siinä kunnossa, ettei lähikaupan kassa myy lisää kaljaa, kannattaa mennä nuqqumaan.

Vastustan kaikkea kotiin kuljetettavaa palvelua, joka ei ole poliisin, pelastuslaitoksen tai ensihoidon suorittamaa.

En sitten ymmärtänyt viestien pointtia oikein...#ullatus (enkä nyt uskonutkaan että täällä kukaan mitään rahotusta alentus käyttämään jonku kellon ostoon, paitti minä)
Olin oikovinani luulemaani maxin väärinkäsitystä, jota ei sitten vissiin ollut.
#hehe

En tiiä, mutta vastustan.

Jos ei jaksa tehä tai hakea burgeria, kannattaa olla syömättä.

Jos ei jaksa karkkipussia hakea ite kaupasta, kannattaa taas olla syömättä.

Jos on siinä kunnossa, ettei lähikaupan kassa myy lisää kaljaa, kannattaa mennä nuqqumaan.

Vastustan kaikkea kotiin kuljetettavaa palvelua, joka ei ole poliisin, pelastuslaitoksen tai ensihoidon suorittamaa.
Niinno mietin vaan että voiko alan miehet tilata jatkossa Alkon valikoimista laatikon Gambinaa ja SS-marketista piimät kotiovelle.

Minä olen paljonkin viinaa tilannut kotiin (ulkomailta). Jossain vaiheessa tullin pojat lätki sinne jotain valmisteverolappuja kyytiin, mutta en osannut tilittää niitä, kun ohjeet oli niin sekavat.

Herr Docille mahtollisesti relevantti uutinen:
Uutinen on jo nähty #ajatsitten. (tarkistettu, välitetty Naiselle 17.12)

Naisen kanssa vähän mietittiin, mutta emmätiiä, mielummin meen jaappaniin kattoon niitä.

e: kysehän ei ole virallisesta turnauksesta vaan exhibition tyyppisestä showturnauksesta, ettei tule pettymyksiä kun tilaatte reissuja..

Viimeksi muokattu:
Minä olen paljonkin viinaa tilannut kotiin (ulkomailta). Jossain vaiheessa tullin pojat lätki sinne jotain valmisteverolappuja kyytiin, mutta en osannut tilittää niitä, kun ohjeet oli niin sekavat.
Tekis mieli tilata sixpäkki tsamppaa suoraan tuottajalta, mutta en tiiä viittiikö jos tarttee alkaa jonku tullin kanssa säätämään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom