Toki pieni ostajakunta on, joka voi ostaa käteisellä
Minäkin sittenkin luovuin tänään vapaahtoisesti tuosta mahdollisuudesta ja päätin olla sijoittamatta sweitsiin
kaikki amerikan yhdysvaltoihin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki pieni ostajakunta on, joka voi ostaa käteisellä
Näihin kellohommiin ja moneen muuhunkin sopii mentorini ja nuoruuden idolini Animal Motherin toteama;Ja edelleen mulla on 10+ flippausta takana, montako kellokauppaa kommentoijat ovat tehneet?
Kukaan ei ymmärtääkseni ole erimieltä. Tai no kake ei vissiin haluaisi ostaa yksityiseltä..?En nyt ymmärrä tätä keskustelua yksityisten välisestä kellokaupasta sikäli, että mainitsin siinä ekassa viestissäni, että rahaa saattaa saada paremmin, mutta kaupan kesto ei ennustettavissa.
Ei mulla ole ongelmaa ostaa yksityiseltä, en tarvii liikkeen rahoitusta.Kukaan ei ymmärtääkseni ole erimieltä. Tai no kake ei vissiin haluaisi ostaa yksityiseltä..?
En tiiä, mutta vastustan.Onko ketjun puliukot seuranneet tätä saagaa, mahdollistaako uusi laki sen että kotiin voi tilata ihan jäykkää viinaa?
![]()
Laki alkoholin kotiinkuljetuksen sallimisesta viivästyy
Alkoholin kotiinkuljetuksen sallivaa lakiesitystä ei ehditä käsitellä niin, että se tulisi voimaan vuodenvaiheessa.www.mtvuutiset.fi
Ja en jaksa googlata.
En sitten ymmärtänyt viestien pointtia oikein...#ullatus (enkä nyt uskonutkaan että täällä kukaan mitään rahotusta alentus käyttämään jonku kellon ostoon, paitti minä)Ei mulla ole ongelmaa ostaa yksityiseltä, en tarvii liikkeen rahoitusta.
Olin oikovinani luulemaani maxin väärinkäsitystä, jota ei sitten vissiin ollut.En sitten ymmärtänyt viestien pointtia oikein...#ullatus (enkä nyt uskonutkaan että täällä kukaan mitään rahotusta alentus käyttämään jonku kellon ostoon, paitti minä)
Niinno mietin vaan että voiko alan miehet tilata jatkossa Alkon valikoimista laatikon Gambinaa ja SS-marketista piimät kotiovelle.En tiiä, mutta vastustan.
Jos ei jaksa tehä tai hakea burgeria, kannattaa olla syömättä.
Jos ei jaksa karkkipussia hakea ite kaupasta, kannattaa taas olla syömättä.
Jos on siinä kunnossa, ettei lähikaupan kassa myy lisää kaljaa, kannattaa mennä nuqqumaan.
Vastustan kaikkea kotiin kuljetettavaa palvelua, joka ei ole poliisin, pelastuslaitoksen tai ensihoidon suorittamaa.
Hauskinta tässä sekoilussa on se, että kukaan ole etes ostamassa mitään kelloa.En sitten ymmärtänyt viestien pointtia oikein...#ullatus (enkä nyt uskonutkaan että täällä kukaan mitään rahotusta alentus käyttämään jonku kellon ostoon, paitti minä)
Saisiko yhden elämän kotiinkuljetuksella?Vastustan kaikkea kotiin kuljetettavaa palvelua, joka ei ole poliisin, pelastuslaitoksen tai ensihoidon suorittamaa.
No tuli noita vähän selailtua….Hauskinta tässä sekoilussa on se, että kukaan ole etes ostamassa mitään kelloa.
Uutinen on jo nähty #ajatsitten. (tarkistettu, välitetty Naiselle 17.12)Herr Docille mahtollisesti relevantti uutinen:
![]()
Grand Sumo Tournament to be held at London's Royal Albert Hall
It will be the first time in 20 years the competition has been held outside Japan - and the second at the Royal Albert Hall.www.bbc.com
No pitäs voida!Niinno mietin vaan että voiko alan miehet tilata jatkossa Alkon valikoimista laatikon Gambinaa ja SS-marketista piimät kotiovelle.
Minäkin sittenkin luovuin tänään vapaahtoisesti tuosta mahdollisuudesta ja päätin olla sijoittamatta sweitsiin
kaikki amerikan yhdysvaltoihin
Tekis mieli tilata sixpäkki tsamppaa suoraan tuottajalta, mutta en tiiä viittiikö jos tarttee alkaa jonku tullin kanssa säätämään.Minä olen paljonkin viinaa tilannut kotiin (ulkomailta). Jossain vaiheessa tullin pojat lätki sinne jotain valmisteverolappuja kyytiin, mutta en osannut tilittää niitä, kun ohjeet oli niin sekavat.
Tiedättekö muuten millainen on tohtorin joulukalenteri.
Hän aukoo keittiön kaappeja ja syö mitä sattuu löytymään.
Ehnimittäin...
#tsekTiedättekö muuten millainen on tohtorin joulukalenteri.
Hän aukoo keittiön kaappeja ja syö mitä sattuu löytymään.
Ehnimittäin...