Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs sisustuscorner täällä on.

Mulle ehdotettiin hiljattain että voisin hankkia olohuoneeseen tatamin, kun on sen verran tyhjää tilaa.

Ehdottaja on harrastanut pitkään aikidoa #seagal, joten siitä kai tämä nerokas idea.
Seuran pakkomuuttaessa uuteen Luolaan sai entisiä tatamipaloja ottaa itselleen kuka halusi. Jonkun verran niitä lähti. Niissä tosin todnäk kasvoi homesientä yms.

Mummoilla ja papparaisilla pitäisi olla tatamilattiat mihin kaatuilla. Tulisi vähemmän lonkka- yms murtumia.

Tatami ois kyllä hyvä.

Mies on duunireissussa vielä tämän viikon, eli pitäisiköhän tarttua tuumasta toimeen. :unsure: Ei olohuoneeseen, mutta tuossa eteinen/aula-alueella on pienen yksiön verran ns. hukkatilaa. Hyvin menisi ainakin yksi kymmenen neliötä painimattoa.

Mikäs sisustuscorner täällä on.

Mulle ehdotettiin hiljattain että voisin hankkia olohuoneeseen tatamin, kun on sen verran tyhjää tilaa.

Ehdottaja on harrastanut pitkään aikidoa #seagal, joten siitä kai tämä nerokas idea.

Mullon kotitoimisto/gymissä 9m2 tatamia. Suosittelen. Heleveti hyvä, voi vetää kierähtäviä eteen ja taakse.

aika rohkea veto laskea sisään vieraita imisiä, HENKILÖKOHTAISEEN HUONEISTOON!

Minun elmä ainakin hyvin lähellä sitä pistettä, että elinaikanani huoneistossani tuskin piipahtaa kukaan muu kun allekirjoittanut itse

Yours
Entisessä työelämässä käyny monenki ihmisen henkilökohtaisessa huoneistossa yleisavaimella.

Joutunu käpälöimään heidän henkilökohtaisia tavaroitaankin, kun niitä ei ollu siirretty pois edestä kuten tiedotteessa toivottiin.

Tatami ois kyllä hyvä.

Mies on duunireissussa vielä tämän viikon, eli pitäisiköhän tarttua tuumasta toimeen. :unsure: Ei olohuoneeseen, mutta tuossa eteinen/aula-alueella on pienen yksiön verran ns. hukkatilaa. Hyvin menisi ainakin yksi kymmenen neliötä painimattoa.
Se perinteinen, anteeksi saa helpommin kuin luvan.

Suositut

Back
Ylös Bottom