vokot
asiallista keskustelua, Onely
on siinä toki aina omat riskinsä
voi mennä esim panemiseksi
Minulla aivan muut pelot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
on siinä toki aina omat riskinsä
voi mennä esim panemiseksi
Seuran pakkomuuttaessa uuteen Luolaan sai entisiä tatamipaloja ottaa itselleen kuka halusi. Jonkun verran niitä lähti. Niissä tosin todnäk kasvoi homesientä yms.Mikäs sisustuscorner täällä on.
Mulle ehdotettiin hiljattain että voisin hankkia olohuoneeseen tatamin, kun on sen verran tyhjää tilaa.
Ehdottaja on harrastanut pitkään aikidoa #seagal, joten siitä kai tämä nerokas idea.
Ja makkariin tarvis kanssa pari taulua. Aikaisemmat oli jotain kissa-aiheisia, mutta nyt tietty vois vetää Cobran ja Universal Soldierin julistetta vaan joka paikkaan..
Maxille sopisi myös;Vaihdat kissataulut ankkatauluun. Ei ol ku neljä hunttia kaitsun signeeraama: https://www.bukowskis.com/fi/lots/1...signeerattu-ja-paivatty-2003-numeroitu-73-100
Mikäs sisustuscorner täällä on.
Mulle ehdotettiin hiljattain että voisin hankkia olohuoneeseen tatamin, kun on sen verran tyhjää tilaa.
Ehdottaja on harrastanut pitkään aikidoa #seagal, joten siitä kai tämä nerokas idea.
Onkos tässä kyseessä siis porkken itku?
Entisessä työelämässä käyny monenki ihmisen henkilökohtaisessa huoneistossa yleisavaimella.aika rohkea veto laskea sisään vieraita imisiä, HENKILÖKOHTAISEEN HUONEISTOON!
Minun elmä ainakin hyvin lähellä sitä pistettä, että elinaikanani huoneistossani tuskin piipahtaa kukaan muu kun allekirjoittanut itse
Yours
Se perinteinen, anteeksi saa helpommin kuin luvan.Tatami ois kyllä hyvä.
Mies on duunireissussa vielä tämän viikon, eli pitäisiköhän tarttua tuumasta toimeen. Ei olohuoneeseen, mutta tuossa eteinen/aula-alueella on pienen yksiön verran ns. hukkatilaa. Hyvin menisi ainakin yksi kymmenen neliötä painimattoa.
Se perinteinen, anteeksi saa helpommin kuin luvan.
Eiks nää nahkalippishommat menis paremmin sinne Alician salonkiin? :DMaxille sopisi myös;
Tom of Finland -taulu | Tori
Kaksi Tom of Finland -kuvaa tuplakehyksessä. Kehys alunperin valkoinen ikkunakehys, joka maalattu kalkkimaalilla mustaksi. Vain nouto Koiratalouswww.tori.fi
Ei kai tuommoiset niin miehenä kiinnostelis.. "Jaa, maalasit sitten tuon väriseksi" tjsp., kun selviää takas himaan (jos ny het alkuun huomaa edes koko muutosta).Viime kerralla tuollaisen pidemmän työreissun aikana maalasin pari seinää vaaleanpunaiseksi. Jos nyt ilmestyy tatami, niin alkanee reissuhalut haihtua.
No nyt kun mainitsit niin..... affirmative.Eiks nää nahkalippishommat menis paremmin sinne Alician salonkiin? :D
Nyt en ehkä ihan ymmärtäny kysymystä.Käpälöikkö sitä pyhintä?
Ja törmäsin vahingossa näihin Lissun torituotteisiin...No nyt kun mainitsit niin..... affirmative.