Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis. Onko nyt niin että lajitoverit, joilla on kuivausrumpu, tyhjentää jotain vesisäiliötä eikä johda vesiä viemäriin? Yrittää löytää adapteria/Y-liitintä tai jotain mikä saisi noin 10mm poistoletkun kiinni tuollaiseen normaalin pesukoneen poistoletkuun/hajulukon liittimeen noin 20mm? Kukaan, kukaan ei ole koskaan kuullutkaan..ja minulla on ollut moinen yli 10v ja haluaisin vain lyhyempää letkua väliin..

Siis. Onko nyt niin että lajitoverit, joilla on kuivausrumpu, tyhjentää jotain vesisäiliötä eikä johda vesiä viemäriin? Yrittää löytää adapteria/Y-liitintä tai jotain mikä saisi noin 10mm poistoletkun kiinni tuollaiseen normaalin pesukoneen poistoletkuun/hajulukon liittimeen noin 20mm? Kukaan, kukaan ei ole koskaan kuullutkaan..ja minulla on ollut moinen yli 10v ja haluaisin vain lyhyempää letkua väliin..
Ei kai sitä nykyadapteria tarvii hävittää, jos letkua lyhentää. Vai häh?

Kyllä taas kävi kalliiksi yksien pyöränlaakerien osto, ku mukaan tarttui uus pulttipyssy, muutama 12pt hylsy ja jokunen kara adapteri.

Vanhassa neekerimallin kapistuksessa oli suoraan viemäriin, mutta uudessa on tuo kasetti joka täyttyy vedellä. Mulla ois valmiiksi seinässä liitinkin, nykyisin tyhjänpanttina, sille. Mutta pitäis kai sitä jotain haaraliitintä kaupasta löytyvän:unsure:

Close enough.
1000033508.webp

Vanhassa neekerimallin kapistuksessa oli suoraan viemäriin, mutta uudessa on tuo kasetti joka täyttyy vedellä. Mulla ois valmiiksi seinässä liitinkin, nykyisin tyhjänpanttina, sille. Mutta pitäis kai sitä jotain haaraliitintä kaupasta löytyvän:unsure:
Jeps, koneessa olis valmius letkuliittimelle, "käänny huoltoliikkeen puoleen" ostaaksesi merkki- ja mallikohtaisen liittimen.

Se ny jäi sitte tekemättä aikoinaan, ku ei paikkakunnalta löytyny moista liikettä, mutta siinäpä sen samalla kippaa ku suodattimet putsaa.

Luulis tohtorin saavan kaluillaan yhen letkun lyhennettyä, ku kerran liittimetki on olemassa jo.

Ei kai sitä nykyadapteria tarvii hävittää, jos letkua lyhentää. Vai häh?
Se on sisäänrakennettu yhteen haitariletkuun...sitä lekua ei haluais pätkästä, en oikein luota tiiviyteen semmosella ratkaisulla...ja ei, en muista mistä moinen on tänne pesiintynyt. Veikkaan että sen 15v sitten ostetun kuivurin mukana.

e: saan siis kyllä letkut vedettyä, mutta tuntuu tyhmältä rullata joku 7 metriä letkua tuonne kaappien alle varmaan 5 eri liitoskohdalla jos parilla pärjäis.

Tai tämmönen jostain lähempää..

No, ehkä kiinanpoika toimittaa.

Liekö tuo. Ei kerro speksejä, mutta voisi…

Suositut

Back
Ylös Bottom