Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi saatana Uuden puhelimen käyttöönotossa ensimmäinen toimenpide on ottaa kaikki ennakoivat tekstinsyötöt ym hirveydet pois, tuollaisen painajaisen olemassaolosta en edes tiennyt
käyn täällä enää max 1xkk tai vähemmän.
En kumpaakaa. Töiden lisäksi roikun turhan paljon threadsissa.Ilmeisesti olet joko hankkinut elämän tai sitten päinvastoin vetänyt päälle tosi pahan ryyppyputken.
On siellä ihan kivoja kellokuvia.Minä en jaksa kovin montaa sekuntia Threadsissä. IG-syötteessä on aina joku nosto ja käyn vilkaisemassa. Ei tuo vain sovi minun psyykelle.
Kaiken lisäksi, tuokin leviää kuin virus. Kun itse menin sinne, niin tulin huomaamattani kutsuneeksi vähäiset IG-seuraajani. Sorry siitä.
Mä jään sinne aina lueskelemaan muiden juttuja ja siinä se aika sit kuluu vähä liian hyvin. Joskus ite jotain ihan turhanpäivästä postailen.Minä en jaksa kovin montaa sekuntia Threadsissä. IG-syötteessä on aina joku nosto ja käyn vilkaisemassa. Ei tuo vain sovi minun psyykelle.
Kaiken lisäksi, tuokin leviää kuin virus. Kun itse menin sinne, niin tulin huomaamattani kutsuneeksi vähäiset IG-seuraajani. Sorry siitä.
Mä jään sinne aina lueskelemaan muiden juttuja ja siinä se aika sit kuluu vähä liian hyvin. Joskus ite jotain ihan turhanpäivästä postailen.
Ratkaisu b: hanki parempi puhelin
Kokeili tätä.Vaan missä on @Sylverö
Ei oo ongelmaa muutaman rivin viesteissä, eikä pienissä lainailuissakaan kuten yllä, mutta kun merkkejä alkaa kertyä enemmän ja joudut korjailemaan tai muokkaamaan tekstiäsi, alkaa jumitusta tulla.Jännä että en ole koskaan kyseistä onkelmaa kohdannut. En tiedä yhtään mistä puhutaan (taas) (#daa).