Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gboard-glide-typing.gif
Hyi saatana 😳 Uuden puhelimen käyttöönotossa ensimmäinen toimenpide on ottaa kaikki ennakoivat tekstinsyötöt ym hirveydet pois, tuollaisen painajaisen olemassaolosta en edes tiennyt 🫣

Minä en jaksa kovin montaa sekuntia Threadsissä. IG-syötteessä on aina joku nosto ja käyn vilkaisemassa. Ei tuo vain sovi minun psyykelle.
Kaiken lisäksi, tuokin leviää kuin virus. Kun itse menin sinne, niin tulin huomaamattani kutsuneeksi vähäiset IG-seuraajani. Sorry siitä.

iu

Minä en jaksa kovin montaa sekuntia Threadsissä. IG-syötteessä on aina joku nosto ja käyn vilkaisemassa. Ei tuo vain sovi minun psyykelle.
Kaiken lisäksi, tuokin leviää kuin virus. Kun itse menin sinne, niin tulin huomaamattani kutsuneeksi vähäiset IG-seuraajani. Sorry siitä.

iu
On siellä ihan kivoja kellokuvia.

Muuten melkoista paskanjauhantaa.

jokohan se pian on tuohon tinneriin liityttävä

markkinointi on niin raakaa, mutta rehellistä

IMG_4631.webp

iu
Mä jään sinne aina lueskelemaan muiden juttuja ja siinä se aika sit kuluu vähä liian hyvin. Joskus ite jotain ihan turhanpäivästä postailen.

Mä jään sinne aina lueskelemaan muiden juttuja ja siinä se aika sit kuluu vähä liian hyvin. Joskus ite jotain ihan turhanpäivästä postailen.

Tämä on kyllä kamalaa alle kirjoittaneelle. Enkä luonnollisesti thredsissä olekkaan. Enkä äksässä. Enkä jodelissa. Instassa olen koska tissejä. Samasta syystä offtopic.

edit.
Tinderissä olin etellis kesänä samasta syystä myös mutta liika on liikaa, tissejä tuli ihan kotiin saakka.

Jännä että en ole koskaan kyseistä onkelmaa kohdannut. En tiedä yhtään mistä puhutaan (taas) (#daa).
Ei oo ongelmaa muutaman rivin viesteissä, eikä pienissä lainailuissakaan kuten yllä, mutta kun merkkejä alkaa kertyä enemmän ja joudut korjailemaan tai muokkaamaan tekstiäsi, alkaa jumitusta tulla.

Ilmeisesti on joku luonnoksen jatkuvaan palvelimelle varmuuskopioimiseen liittyvä juttu tms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom