Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Tässäkin varmaan ihan ok yksilö joka ei varmaan ihan heti huoltoa tartte, huomautuksena että näihin ainakin minun kuvaan (124060) verrattuna tämä versio (114060) on millin pienempi halkaisijaltaan, mutta rannekkeen liitoskohdasta vähän jykevämpi. Paino sanalla vähän, marginaalisia eroja joita ei huomaa ennenkuin pistää vierekkäin.

e: tässä on vielä tehdastakuukin voimassa


Töitäkö pitäs tehdä?
 
Emmäny voi mennä hirvijahtiin joku omeka tai seiko ranteessa.
Makkaratulilla istuessa jos metsäkeisarit huomaa sen niin nehän nauraa mulle ja toteaa että "Mees nyt poika hakeen itelles joku kunnon kello"

jotenkin Minulle tulee mieleyhtymäksi, että jos tojotalla, mattamustalla, menee mettälle niin seiko! korkeintaan, mieluumin joku urh. kello

rolex vaatisi kiiltävän Gmesen kaveriksi

tai S-klasse
 
eikö ne meseMiehet ole niitä jotka käy vaan ampumassa ja muut hoitaa kaikki työt

näin olen #paikkakunnalla kuullut

siis he jotka tulevat ässämersulla paikalle
 

Tässäkin varmaan ihan ok yksilö joka ei varmaan ihan heti huoltoa tartte, huomautuksena että näihin ainakin minun kuvaan (124060) verrattuna tämä versio (114060) on millin pienempi halkaisijaltaan, mutta rannekkeen liitoskohdasta vähän jykevämpi. Paino sanalla vähän, marginaalisia eroja joita ei huomaa ennenkuin pistää vierekkäin.

e: tässä on vielä tehdastakuukin voimassa


Töitäkö pitäs tehdä?
Omaa silmää miellyttää enemmän tuo ilman päivyriä oleva versio, päivyri rikkoo kellotaulun symmetrian ikävästi.

Mistä hitosta ne kaikki kiinteistövälittäjät on submarinerit hankkineet, jos näidenkin (tai varsinkin uusien) saatavuus on hyvin rajallinen.
 
jotenkin Minulle tulee mieleyhtymäksi, että jos tojotalla, mattamustalla, menee mettälle niin seiko! korkeintaan, mieluumin joku urh. kello

rolex vaatisi kiiltävän Gmesen kaveriksi

tai S-klasse
No edellä kuvattu tilanne oli tietysti fiktiivinen, ei Iunsemmosta oikeasti satu.

Mutta voisi sattua!

Eli ei voi ottaa riskiä.
 
Screenshot_20241007_104216_Gallery.webp
 
ostaakohan moni rannekellon rahoituksella

viimeisestä linkistä vain miele:n tuli
Kyllä näissä harrastusrojuissa kasvaa todennäköisesti hinnan kasvaessa myös tarve rahoitukselle tai mahdollisuudelle antaa jotain vastaavaa tuotetta vaihdossa. Se on oikeasti pieni porukka, kellä taatelia ja halua ostaa esim. kymppitonnin kello käteisellä.

Kitarat ja hifi liikkuu ainakin jonkin matkaa helpommin liikkeiden kautta, jotka tarjoaa rahoitusta, kuin yksityishenkilöiden käteiskaupalla.

muoks. vaikka eihän noihin liikkeiden korkeakorkoisiin rahoituksiin olis mitään järkeä yleensä lähteä versus vaan laina omasta pankista, mutta joskus noissa on jotain varsin fiksuja 6 - 12kk korotonta maksuaikaa, niin on saattanu tarttua.
 
Mistä hitosta ne kaikki kiinteistövälittäjät on submarinerit hankkineet, jos näidenkin (tai varsinkin uusien) saatavuus on hyvin rajallinen.
Esim minä ostin tämän omani siltä Ranneaika kauppiaalta "käytettynä". Eli tämä on alunperin italiassa myyty uutena ja vaeltanut muoveissa suomeen.

Ts joku porukka ostaa näitä, pistää heti voitolla myyntiin. Diilerit ostaa ja sitten me.
 
kymppitonnin kello käteisellä.

Minulla taas ei ole välitä tuotteella minkä ostan, onko se henkilöauto vai kello vai mopo mihin sen kynpin laittaisi

kaikkiin pätee sääntö: ensin säästän, sitten vasta ostan
 
Tulikin tarve kellolle, työmiiteissä ei kehtaa kaivaa puhelinta esiin kuikuillakseen milloin tämä paska loppuu. Täytyy käydä vaihdattamassa patteri.


 
Viimeksi muokattu:
Olen miettiny pitäis apple watch ostaa ihan tarpeeseen. Työpaikalla/ajalla ei tarttis kahta luuria pitää omat puhelut (harvat nekin yleensä työ) tulis kelloon ja sitten ei tarttis kuntoilulenkille ottaa puhelinta mukaan, vois kuunnella spotifait kellosta ja sykkeitä ihmetellä.
Työkiireistä päätellen lamaa kohti ollaan menossa, kohta vois olla oikeat ajat ostella rolexit pois diilereiltä.
 
Minulla taas ei ole välitä tuotteella minkä ostan, onko se henkilöauto vai kello vai mopo mihin sen kynpin laittaisi

kaikkiin pätee sääntö: ensin säästän, sitten vasta ostan
Niin, se ei vaan ole aina järkevää ostaa kaikkea, varsinkaan isompaa, käteisellä. Ja purkaa esim. jotain käteispuskuria tai tuottavia sijoituksia sitä varten.

Mullois tuossa oikein yritysrahoituksen opuskin luettavana, mitä en oo saanu vielä aikaiseksi aloittaa, mutta sen takia firmatkin vivuttaa, vaikka isommilla ois kyllä varmasti kassaakin tehdä vähän isompiakin hankintoja.
 
Totta kai paistuu, mutta ei tässä siitä ole, ainakaan minulla, kyse, etteikö safkaa vois paistaa pinnoitetulla pannulla, vaan siitä, että noi teräs- tai valurautapannut käyttäytyy vähän eri tavalla ja niillä voi tulla vähän erilaista paistojälkeä, kun ne lämpenee eri tavalla, niin teki mieli kokeilla. Voit mennä kysymään vaikka ihan ammattikokeilta, jos joku hiiliteräspannu tuntuu kauhean ihmeelliseltä hifistelyltä.

Voihan kahvitkin ostaa jauhettuna pirkka-kahvina ja keittää jollain parin kympin Claes Ohlson -keittimellä. Kyllä siitä kahvia tulee niinkin, mutta se vaan maistuu paskalle :D Kahviin mulla toki onkin paljon enemmän hifistelysuhde kuin paistamiseen.
Kahviesimerkki vaan on siitä vähä huono, että sillon joskus 12 vuotta sitte ku hiiliteräkseni ostin, joku hakmannin kovanaama tms maksoi marketissa 59 tai enemmän, sillä rahalla sai postikuluineen kaksi de Buyeriä, isomman ja pienemmän.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom