Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
En ole kovinkaan kokenut festareilla kävijä, mutta JS:ssä oli varmaan eniten selvä-/täysipäisen oloista festarikansaa mitä on koskaan missään nähnyt
Kyllä nää metallifestarit on minusta yleensä sellaisia, että sinne tulee hyvää porukkaa, hyvällä asenteella ja kuunteleen ihan sitä musaa. Eikä niinku jossain samperin Himos-festareilla, jonne tulee jotain 19vee hyppyritukkaa vaan sikaileen / sekoileen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä jolle tämä reaalimaailma on tämän tästä ihan liikaa tai liian vähän, tykkään eniten tuosta orggiksesta, koska siinä vallitsee rauha.

kuule, oli aika raakalla kädellä raiskattu sekin jo

tässä lähtötilanne

IMG_2112.webp
 
Kyllä nää metallifestarit on minusta yleensä sellaisia, että sinne tulee hyvää porukkaa, hyvällä asenteella ja kuunteleen ihan sitä musaa. Eikä niinku jossain samperin Himos-festareilla, jonne tulee jotain 19vee hyppyritukkaa vaan sikaileen / sekoileen.
Se on just näin. Mitä rankempaa ja synkempää musaa sen lepposampaa ja ystävällisempää väkeä.
 
Jotenkin tuli tuosta vokotin kuitista välittömästi mieleeni sellainen professori Moriarty -tyyppinen rikollisnero, joka on heti ensimmäisen sumukuvan postattuaan tiennyt kuinka keskustelu tulee etenemään (koska on jo pitkään analysoinut offarin keskusteluja ja tuntee enemmän kirjoittavien mielenliikkeet). Ja sitten hienovaraisesti ohjaillut keskustelua haluamaansa suuntaan, kunnes pääsee tavoitteeseensa. BOOM!

Kai tämä nyt kävi mielessä jollain muullakin? Ja jos teoria ei pidä paikkaansa, niin älkää oikaisko - ajatus miellyttää minua suunnattomasti.

Ja sitten ihan tähän liittymättömään aiheeseen. Kun vokot olet kokeillut erilaisia tyylejä, niin onko käynyt mielessä kokeilla asusteeksi jonkinlaista silinterihattua ja viittaa? En tiedä olisiko suosittu S-joella, mutta tuollainen mystinen leima saattaisi herättää jossain kiinnostusta...🤔
 
muista tämä kun seuraavan kerran lyöt pakkelia naamaan

No mutta minähän tiedostan, että ihmiset pitävät dramatiikasta. Enhän minä yksin kotona ollessa pakkeloi ollenkaan!

Joskus äärimmäisen harvoin* pakkeloin yksin ollessani, mutta silloin sitä vasta onkin ihan extradramaattiset pakkelit, joissa ei asunnosta ilkeä edes poistua ihmisten ilmoille.


*viimeksi sarvirekvisiitan testausiltana. Sitä edellisen kerran vuotta en edes muista.
 
Alan kallistuun tän kämpän lunastukseen, kun saahan tästä aika makea poikamieskämpän ja tää on ollut suosittua aluetta ja kämpät menny tosi nopsaan, jos kävis jotain. Eikä tarvis heitellä varainsiirtoveroissa kankkulan kaivoon rahaa tai kannella tavaraa turhan päiten paikasta toiseen. Helpompi tuollai lunastaakin tätä yhdessä ostettua roinaa, kun jättäis vaan tänne sit, mitkä jää mulle.

Miten muuten joskus erotilanteessa käsittääkseni saattaa tulla ylläreitä maallisen omaisuuden jakamisesta ja esim juuri kämpän voitosta. Siis esimerkiksi että jos on teillä suosittu alue ja kämpän hinta varmaan noussut yms niin näkyykö se myös hinnassa jolla lunastat exän ulos vai meettekö sillä hinnalla millä se aikoinaan hommattiin? Voi olla että myös värikkäämpi eron syy lisää potentiaalisesti "Vien siltä tuhkatkin pesästä!" -asennetta, eli kosto.
 
tänään: kettu katseli Minua pellolta kun polkupyöräilin työmaalle

ei peljännyt, taisi siis olla kaverini
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom