Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitikö montakin kertaa tiputtaa puhelin asfaltille ennen ostopäätöstä?
Mulla 66-77. Sittemmin -> 85. Vielä vois vaikka parikytä tulla, muttei vyötärölle. Tosin, toiminnallista ja painonnostotyylistä, niin voima kasvanu vaikkei massa. Ei sekään kyllä haittaa.Minulla 68 -> 75
sielä kun pystyi syömään valtavasti kun oli kokoajan näläkä
Ehkä kerran kolmeen viikkoon sotkussa munkki, ei rajalla kyllä ruoalla höyrymakkaroita ollu. Eihän siellä mitään sotkuautoa ollu, ja lähes kaikki yöt oltiin maastossa.Intti hyvä paikka pitää paino samassa ja syödä. Parhaillaan taisi mennä höyrymakkara tai kaksi ja 3 berliininmunkkia iltaan. Sitä ennen joutu kylläkin vetään lenkkiä ja punttia pakollisen ohjelman jälkeen.
Intti mukava kokemuksena. Näki paljon monenlaisia tyyppejä. Kai siellä vieläkin saa iltasella harrastetusta liikunnasta kuntoisuuslomia. Niitä itse ainakin vetelin maksimit.
Näin voi ilmaista, nyt se soi täälläkin.Mielestäni tämä on silkkaa vittuilua.
Tai katuluuta sodankylässä. Ei ainakaan sillo viime vuosituhannella mitään lomia liikunnasta saanu. Ihme hippeilyä.Rajan KL ruukas olla viime vuosituhannella joko kahvilippu (sotkuun, ilman lisukkeita) tai vielä yleisemmin kuntolenkki.
Anteeksi, mutta vähän naurahdin.Imuroin. Lämpöhalvaus uhkasi. Makaan soffalla tuulettimen vieressä ja kuuntelen Piporadiosta laulua "Joulu on jo ovella".
Mielestäni tämä on silkkaa vittuilua.
Paljoa muuta positiivista ei jäänyt intistä kuin räiskiminen.Näyttää keskustelu siltä että kohta pitää kerrata ammuntojen varomääräykset.
Jumalauta! Minulla oli ensimmäisenä autona tollanen vuosimallia 1981. Punainen väriltään ja manuaalilaatikolla. Paljon hyviä muistoja jäi niiltä ajoilta
Kaverillani oli joskus aikoinaan kuutoskoneella, oliko 2.8 tms. Se se oli melkoinen p-magneetti.Jumalauta! Minulla oli ensimmäisenä autona tollanen vuosimallia 1981. Punainen väriltään ja manuaalilaatikolla. Paljon hyviä muistoja jäi niiltä ajoilta![]()
Minun kaverilla oli kans. Sellanen coupe mallinen. Niitä tais olla 2,3 ja 2,8 koneilla jos en väärin muista. Tuplaputkilla oli ihan kivat äänetkin.Kaverillani oli joskus aikoinaan kuutoskoneella, oliko 2.8 tms. Se se oli melkoinen p-magneetti.