Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Intti hyvä paikka pitää paino samassa ja syödä. Parhaillaan taisi mennä höyrymakkara tai kaksi ja 3 berliininmunkkia iltaan. Sitä ennen joutu kylläkin vetään lenkkiä ja punttia pakollisen ohjelman jälkeen.

Intti mukava kokemuksena. Näki paljon monenlaisia tyyppejä. Kai siellä vieläkin saa iltasella harrastetusta liikunnasta kuntoisuuslomia. Niitä itse ainakin vetelin maksimit.

Pitikö montakin kertaa tiputtaa puhelin asfaltille ennen ostopäätöstä?

Olen hyvin huono tiputtelemaan puhelinta ja edes jonkun verran älykkäänä olentona käytän suojakuoria. Ei ole koskaan puhelin hajonnut paitsi kerran kun tipuin itse järveen ja puhelin oli taskussa.

Normaalisti laukulle ei ole käyttöä kun lompsa ja känny menee reisitaskuissa, mutta nyt ostin kevyet kesähousut ja inhoan kyseisten esineiden pitämistä pers- tai etutaskussa.

Minulla 68 -> 75

sielä kun pystyi syömään valtavasti kun oli kokoajan näläkä
Mulla 66-77. Sittemmin -> 85. Vielä vois vaikka parikytä tulla, muttei vyötärölle. Tosin, toiminnallista ja painonnostotyylistä, niin voima kasvanu vaikkei massa. Ei sekään kyllä haittaa.
Intti hyvä paikka pitää paino samassa ja syödä. Parhaillaan taisi mennä höyrymakkara tai kaksi ja 3 berliininmunkkia iltaan. Sitä ennen joutu kylläkin vetään lenkkiä ja punttia pakollisen ohjelman jälkeen.

Intti mukava kokemuksena. Näki paljon monenlaisia tyyppejä. Kai siellä vieläkin saa iltasella harrastetusta liikunnasta kuntoisuuslomia. Niitä itse ainakin vetelin maksimit.
Ehkä kerran kolmeen viikkoon sotkussa munkki, ei rajalla kyllä ruoalla höyrymakkaroita ollu. Eihän siellä mitään sotkuautoa ollu, ja lähes kaikki yöt oltiin maastossa.

Rajan KL ruukas olla viime vuosituhannella joko kahvilippu (sotkuun, ilman lisukkeita) tai vielä yleisemmin kuntolenkki.

Viimeksi muokattu:
En muista montako lenkkiä piti vetää, että sai yhden päivän kuntoisuusloman. Oisko ollut 10 tai 15 ja lenkin pituus joku 5 tai 7 km. Helppo kuitenkin. Sama setti salin suhteen, eli sielläkin käydessä merkki vihkoon ja lomia napsu. (y)

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Jumalauta! Minulla oli ensimmäisenä autona tollanen vuosimallia 1981. Punainen väriltään ja manuaalilaatikolla. Paljon hyviä muistoja jäi niiltä ajoilta😊
Kaverillani oli joskus aikoinaan kuutoskoneella, oliko 2.8 tms. Se se oli melkoinen p-magneetti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom