Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Onko mitään epähauskempaa kuin mennä armottoman nälkäisenä nukkumaan.:curs:;)

No ainakin allekirjoittaneen olotila on helvetin ikävä: Univajeen puolesta olisi voinut mennä koisimaan jo ajat sitten, mutta hölmöyksissäni hankkimani kesätyön (kuvitustyötä kotosalla) vaatima skarppaus vetää äijän niin kierroksille, ettei punkkaan viitsi mennä pyörimään ja vaimoketta kiusaamaan ainakaan muutamaan tuntiin. Kuitenkin olo on kuin Leonid Breznevillä viimeisinä vuosinaan.
Ratkaisen asian perinteisellä tavalla: Seuraava viestini ilmestyy tod.näk. Känni- krapula ja ryyppythreadiin.. ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varo, ettei jää toi kirjottaminen tavaks. :)


onneks sä hoidat sen asian mun puolesta..

mitä oon sun teksteihin törmänny niin niiiiiin pelottavan samalla tavalla oot kirjotellu ku mä oon ajatellu.. et jatka sä vaan sitä kirjottelua.
mä jatkan lukemista. :)
 
2-0.oma maali.ei jumalauta
 
onneks sä hoidat sen asian mun puolesta..

mitä oon sun teksteihin törmänny niin niiiiiin pelottavan samalla tavalla oot kirjotellu ku mä oon ajatellu.. et jatka sä vaan sitä kirjottelua.
mä jatkan lukemista. :)
Jeps jeps. :) Ala sä kirjottaa niin mun ei enää tarvii?

Melkeen kuulostaa siltä että yrität heruttaa yöthreadis... :eek: :whip:

Joku puhu nälästä. Mä tein patongin iltapalaks, se on 46cm pitkä, painoa vain joku 700-800g, mutta on siinä sentään +1300 kcal. :haart:

edit: hymiöiden strateginen paikka muutettu. :arvi:
 
:) Jeps jeps. Ala sä kirjottaa niin mun ei enää tarvii?

Melkeen kuulostaa siltä että yrität heruttaa yöthreadis... :eek: :whip:

Joku puhu nälästä. Mä tein patongin iltapalaks, se on 46cm pitkä, painoa vain joku 700-800g, mutta on siinä sentään +1300 kcal. :haart:


se vaan susta kuulostaa siltä, nuku välillä..

mä kömmin sänkyyn, ole hellä patongille.
 
jätkä sai heti säälistä.ei huono,ei ollenkaan

mä kömmin sänkyyn, ole hellä patongille.
:lol2:

tämähän kuulosti lähestulkoon perverssille.
siirtykäämme Timantin patongista muihin aiheisiin...
 
Eipä ole tullut tähän threadiin aikaisemmin kirjoiteltua, mutta tehdäänpä sekin nyt... tästä tullee pitkä yö, kun on neljättä päivää flunnsa päällä ja parina päivänä oli sen verran kuumetta, että tuli nukuttua päivätkin. Nyt ei sitten väsytä yhtään... onneksi huominen vielä sairaslomaa niin ei haittaa vaikka valvookin ;)

Ikävästi pukkaa kylmää hikeä, kun kuume on alkanut hellittämään.
 
Vihaan brasiliaa niin vitusti! niin helvetin paljon! toivon niille kaikkea pahaa!nyt kun peli on ohitse jo niin ei voi muuta kuin toivoa että Carlos"Carlitos" Tevez ajaa jonku brassin niin paskaks että mestaruusjuhlat jää sikseen:curs: vihaan niitä saatanan pummeja niin paljon:curs::curs::curs: Toivon että peli menee sikailuksi ja mahdollisimman monta brassia loukkaantuu. Aivan väärin että taas kerran paras futismaa hävii. Ja Carlos Tevez on vaan niin vitun hyvä:rock:

pahoittelen kirjoitustani mutta oon aina vihannu brasseja. Meinaa lähtee mopo käsist ku näkee jonku pikkupojan brasilian paita päällä kaupassa:D
 
Viimeksi muokattu:
Vihaan brasiliaa niin vitusti! niin helvetin paljon! toivon niille kaikkea pahaa!nyt kun peli on ohitse jo niin ei voi muuta kuin toivoa että Carlos"Carlitos" Tevez ajaa jonku brassin niin paskaks että mestaruusjuhlat jää sikseen:curs: vihaan niitä saatanan pummeja niin paljon:curs::curs::curs: Toivon että peli menee sikailuksi ja mahdollisimman monta brassia loukkaantuu.

Kylmä suihku auttaa pahimpaan puristeluun. Kauniita unia sinullekin.
 
joo niin oli.perkele.

mulla ei pätkiny enää kovin pahoin kun vaihdoin espanjalaisen selostuksen kiinalaiseen :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom