Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
nälkä yllätti nii otit ruisleipä pussin ja alkoin mättään. oon sen verran laiska varsinkin näin yöllä etten jaksa voita tai makkaraa laittaa päälle. suu meinaa kuivatta
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katoin juuri leffan History of violence hyvä oli ,Viggo veti roolin ihan uskottavasti.
Mä otan öisin duunissa paljonkin kuvia,osa on semmosia ettei voi julkaista mut jotain vois ehkä joskus laittaa.Pitäs liittyä vipiks.
 
Lopullista sijoitusta en tiedä vielä. Me mentiin sinne ihan huumorimielellä ja hauksaa pitämään. Mutta 20 naisjoukkueesta aika harva (tai ehkä me oltiin tosiaan parin muun kanssa ainoita) oli sellainen, jolla ei ollut mitään pelitaustaa juurikaan. Naisten joukkueet oli lähinnä sellaisia, että kaikki oli kapaloiästä asti harrastanut jossakin mielessä jotakin joukkuepeliä tai itse jalkapalloa. Naiset on aika huonoja osallistumaan moiseen, jos ei omaa kokemusta lajista. Sääli sinäänsä. Erittäin hauskaa kun tuo on ja ihan helkkarin raskasta. Kyllä siinä 12 min erä x 2 tuntuu pitkältä ajalta.

Eli kyllä meitä vietiin mutta kampoihin kyllä laitettiin. Eikä hävitty kaikkia pelejä. Eli summa summarum... olimme lohkomme toka vika (lohkossa viisi joukkuetta) ja lohkoja oli neljä. Eli meitä huonompia joukkueita oli jokunen. Se oli saavutus. Aika voittajafiilis oli siis kuitenkin. Tavoitteina ei ollut kuin pitää hauskaa. Ensi vuonna osallistutaan uudestaan ehdottomasti ja tällä asenteella me nostetaan heti tavoitteita. Kyllä tuo taisteluhenki kasvaa samantien.

Miesten peleja oli myös mukava katsoa. Pelillisesti näyttää erilaiselta ja joukkueitahan oli muutama enemmän. Päälle sata.
 
Vitunmoinen nälkä niin eihän tässä uni tule. Siivotakin pitäisi kämppä aamuun mennessä kun olisi kotiin paluu edessä.
Takana oikein mukava viikonloppu stadissa.:) Ja oikein roskaruoan täyteinen viikko. Arkipäivinä tuli sentään syötyä myös perussafkat naamariin, jäätelöiden, limonaadien, lettujen ja kebabbien lisäksi, mut nyt viikonloppun on sitten oltu vaan pizza ja hampparilinjal.
 
Miksei vitustusta voi säilöä, jotta voisi käyttää sitä sitten myöhemmin? En mä sillä mitään tee nyt, mutta salille se voisi antaa puhtia huomenna.
Jos meen nukkumaan, herään iloisena (tai no, ilman minkäänlaisia tunteita) sitten aamulla taas.
 
Melko hiljanen yö täällä.

Menin tuonne kylille moikkaamaan vanhoja kavereita. No eipä siinä baariinhan sitä joutui. Ja olin kyllä lähdössä pois koko ajan, mutta tulipa sitten otettua useampi. Tosin alkoholipitosta vaan 2,5 annosta 22-01. Ja loput Zero Spritee eli autolla sai ajaa poiskin. Ekaa kertaa elämässä olin pilkkuun saakka käytännössä selvinpäin baarissa, kokemus ei sinänsä ollu niin paha kun olis voinu kuvitella.

Noh, nasta oli turista vanhoja, mm. miten lukiossa autettiin kaveria joka ei osannu ruotsia ko. aineen monivalintatehtävissä -kaveri näytti kysymyksen numeron sormilla ja me sitten näytettiin jotain pöydän neljästä kulmasta jotka oli nimetty A B C ja D. Läpi muuten meni jotta heilahti.

Sitten tuli kaveri joka oli pudonnu 2 kertaa samana päivänä mereen. Sen olis tarvinnu nukkua avoveneessä, että se olis voinu ajaa veneellä kotio, pimeetä kun oli. Tarjouduin kuitenkin vippaamaan sen himaan, joka periaatteessa oli matkan varrella, vaikka arvelinkin itekseni, että reissu kestää ainakin tunnin kauemmin sen kanssa.

Ja niinhän se kesti, aika tarkkaan 1,5h ekstraa tuli kun haettiin kamoja veneestä yms. Vähän kerkes jo vituttamaan että miks pitää olla niiiin vitun hyvä tyyppi. :rolleyes: Olis saatana nukkunu siellä veneessä ja miettiny että kannattaako kännissä veneillä.

No, nyt oon himassa ja niin on sekin. Näin se homma vaan etenee.

[deitti-ilmo]Tässä kohtaa yössä/aamussa tulee muuten ne vuorokauden 2 minuuttia kun mua vituttaa ettei ole lämpöstä naista tossa sängyssä oottamassa.

Tai sais se aamulla olla duunamassa aamupalaaki. :D

Sit vois kertoa frendeilleen, että Dymondi-kulti kävi poikien kanssa ulkona ja oli selvinpäin, eiks oo ehena miäs, eikä mikään siake. Ja olis se tullu ajoissa kotiinkin mutta sen piti auttaa kaveria. Semmonen se meidän Dymondi on. Niin lutune. :david: [/deitti-ilmo]

Huhtamo sais muuten tulla takasi. Vittu se oli sekasin. Jos joku ei tiedä kuka Huhtamo on niin hakekaa sen viestejä.

Hajahoo. Taas vittu rytmit enemmän vituilleen.

edit: deitti-tagit
 
[deitti-ilmo]Tässä kohtaa yössä/aamussa tulee muuten ne vuorokauden 2 minuuttia kun mua vituttaa ettei ole lämpöstä naista tossa sängyssä oottamassa.

Tai sais se aamulla olla duunamassa aamupalaaki. :D

Sit vois kertoa frendeilleen, että Dymondi-kulti kävi poikien kanssa ulkona ja oli selvinpäin, eiks oo ehena miäs, eikä mikään siake. Ja olis se tullu ajoissa kotiinkin mutta sen piti auttaa kaveria. Semmonen se meidän Dymondi on. Niin lutune. :david: [/deitti-ilmo]


mä en usko, että sun vielä tuon 2 minuutin takia kannattaa jättää deitti-ilmotusta.. :D
 
huomenta...
 
Nii i. Avop. lähti kaverin luokse ja sieltä maalle, mä jäin kesäleskeksi. Mitä sitä tekis jos ei olis nettiä...
 
brasilia johtaa jo 1-0,perkele.

on muuten älämys sinänsä kattoa futista espanjankielisellä (no voi olla portugaliakin,en oo ihan varma) selostuksella :D

Argentina,Argentina!!!
 
mä en usko, että sun vielä tuon 2 minuutin takia kannattaa jättää deitti-ilmotusta.. :D
:lol2:

Kahden minuutin aikamääre koski vain sitä aikaa kun aihe vituttaa -ja olihan siinä toi aamupalakin. :D Onhan siinä jo.

Varo, ettei jää toi kirjottaminen tavaks. :)
 
koska Mike ei oo mestoilla,mä voin laittaa tänään,tai siis eilen ottamani kuvan.epäselvähän se on kuin saatana mutta on se ainakin miun oma :haart:
 

Liitteet

  • Kuva000 (2).jpg
    Kuva000 (2).jpg
    35 KB · Katsottu: 120
Olisin niin toivonut, että finaalissa olisi Argentiinan kanssa Uruguay... Brasilia (sekä tuomari) raiskasivat nämä haaveet rumasti rankkarikisassa... Toivottavasti Argentina nousee.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom