Melko hiljanen yö täällä.
Menin tuonne kylille moikkaamaan vanhoja kavereita. No eipä siinä baariinhan sitä joutui. Ja olin kyllä lähdössä pois koko ajan, mutta tulipa sitten otettua useampi. Tosin alkoholipitosta vaan 2,5 annosta 22-01. Ja loput Zero Spritee eli autolla sai ajaa poiskin. Ekaa kertaa elämässä olin pilkkuun saakka käytännössä selvinpäin baarissa, kokemus ei sinänsä ollu niin paha kun olis voinu kuvitella.
Noh, nasta oli turista vanhoja, mm. miten lukiossa autettiin kaveria joka ei osannu ruotsia ko. aineen monivalintatehtävissä -kaveri näytti kysymyksen numeron sormilla ja me sitten näytettiin jotain pöydän neljästä kulmasta jotka oli nimetty A B C ja D. Läpi muuten meni jotta heilahti.
Sitten tuli kaveri joka oli pudonnu 2 kertaa samana päivänä mereen. Sen olis tarvinnu nukkua avoveneessä, että se olis voinu ajaa veneellä kotio, pimeetä kun oli. Tarjouduin kuitenkin vippaamaan sen himaan, joka periaatteessa oli matkan varrella, vaikka arvelinkin itekseni, että reissu kestää ainakin tunnin kauemmin sen kanssa.
Ja niinhän se kesti, aika tarkkaan 1,5h ekstraa tuli kun haettiin kamoja veneestä yms. Vähän kerkes jo vituttamaan että miks pitää olla niiiin vitun hyvä tyyppi.

Olis saatana nukkunu siellä veneessä ja miettiny että kannattaako kännissä veneillä.
No, nyt oon himassa ja niin on sekin. Näin se homma vaan etenee.
[deitti-ilmo]Tässä kohtaa yössä/aamussa tulee muuten ne vuorokauden 2 minuuttia kun mua vituttaa ettei ole lämpöstä naista tossa sängyssä oottamassa.
Tai sais se aamulla olla duunamassa aamupalaaki. :D
Sit vois kertoa frendeilleen, että Dymondi-kulti kävi poikien kanssa ulkona ja oli selvinpäin, eiks oo ehena miäs, eikä mikään siake. Ja olis se tullu ajoissa kotiinkin mutta sen piti auttaa kaveria. Semmonen se meidän Dymondi on. Niin lutune.

[/deitti-ilmo]
Huhtamo sais muuten tulla takasi. Vittu se oli sekasin. Jos joku ei tiedä kuka Huhtamo on niin hakekaa sen viestejä.
Hajahoo. Taas vittu rytmit enemmän vituilleen.
edit: deitti-tagit