Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Toi steven stegelin leffa oli muuten paskin vähään aikaan melkein kokonaan näkemäni toimintaleffa. Itse maestron taidoissa ei ole mitään vikaa, mutta juoni oli niin paska, että lopetin katselun kesken..:zzzz:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo totta helvetissä Jatkuvuudelle treenipäivyri.
oli lähellä että olisin tänään alottaa itsekkin moisen.en alottanu.

treenasin tänään jalat.hikeä virtasi,ja kivaa oli.testailin myös jhulmin esittelemiä vatsaliikkeitä.hyvää tavaraa.


työpäivä oli perseestä.

minä katson nyt Markusta
 
no okei onse hyvä että on tollasiaki näyttelijöitä. en vaan yksinkertaisesti pysty olemaan nauramatta välillä sille kun se ilme ei oikeesti muutu! tulee vaan mieleen se mad tv:n sketsi missä will sasso näyttelee sitä hyvin :lol2:
 
Jatkuvuudelle treenipäivyri! Who's with me?!(Nimi listaan)
Silmukka
Ngv
_|omppa
Anonymity
Hulkki(riippuen toteutuksesta)
Alec
~Voimariini ~
nyce
E: Voimariini lisätty.
E2: nyce lisätty.
E3
 
MTV3 Leffalt tulee Norisin kuva!
 
Jatkuvuudelle treenipäivyri! Who's with me?!(Nimi listaan)
Silmukka
Ngv
_|omppa
Anonymity
Hulkki(riippuen toteutuksesta)
Alec
Hei, enkö mä kelpaa viralliselle listalle ollenkaan. :(
Edit: Siis olen mukana. Tossa äskösellä sivulla yritin näppärästi lisätä itteni jo listaan, mut näköjään pieleen meni.
Edit2: Pitää sit vipit hommata sen kunniaks takas, kun Jatkuvuus treenipäiväkirjan alottaa.
 
no okei onse hyvä että on tollasiaki näyttelijöitä. en vaan yksinkertaisesti pysty olemaan nauramatta välillä sille kun se ilme ei oikeesti muutu! ...

Pienessä sievässä en pysty tihrustamaan ketjua läpi, että onko jo aiemmin mainittu... mutta CSI Miamin David Caruso on samalainen ja -tasoinen näyttelijä kuin Seagal. Osaako näytellä? Eeeeei yhtään. Hänen lähtönsä NYPD Bluesta oli loistavalle sarjalle hyväksi...

Edit: Jatkuvuudelle ja Alecille treenipäivyrit
 
Harry Potter ja Feeniksin kilta
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Kinopalatsi Helsinki
Alkaen 13.07.2007
 
Katsoin Seagalin leffan, juma mikä ninja ja salamurhaaja! :lol2:

Huomenna olisi töitä kello 7 alkaen.

Ja kävimpä tänään salilla. Kuuma oli ja hiki virtasi :evil:
 
Ei tullut uni. Tuli sentään riitaa tyttösen kanssa. Vituttaa, kun kaikki huomio pitää kerjätä. Tai siltä musta ainakin välillä tuntuu.
 
Hiljainen on kylätie. Niin on myös tämänkertainen yöredi. Tuntuu hyvin isolta olla ainoana hereillä tässä redissä. Vetäydyn hyvillä mielin nukkumaan. Sain äsken halauksen.:)
 
kuka nukkuu? en minä
 
Hajahoo, ihan kohta unille. Joillain ihmisillä on ilmeisesti elämä, kun täällä on näin hiljasta pe-iltana.
 
Hajahoo, ihan kohta unille.

Kateeksi käy. Just tulin lenkiltä ja suihkun kautta töihin. Nukkumaan pääsee vasta 11-12 maissa
 

Suositut

Back
Ylös Bottom