Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos jo pitkämäki heittäny?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
noniin ja kevyt viikko ei menny yhtään paremmin tänäänkään. eilen mavemaksimit ja tänään oli pakottava tarve tehdä pakkiksen kuntopiiri, ei ei, en oikein hallitse tätä hommaa :D
 
ääh. pitäis mennä varmaan jo ottaan elbaa mut kun huomenna on lähtö turkuun puol 9 ja sieltä ruisrockiin,
niin ei saa unta kun on ihan täpinöissä:D
kai sitä vois jo tossa heti aamutuimaan bussissa alotella sahdin kaatoo...
 
*mitä hemmettiä teen edelleen pakkiksella. Olisi pitänyt mennä nukkuun jo tunti sitten. Oikeammin 2tuntia sitten mutta tulipahan älynväläys lähteä lenkille ja saunaan. Idiootti, aamulla väsyttää taas kun muksut pamahtaa 0700 ylös... :wall: Joskohan vaimo antaisi nukkua? :haart: *
 
Täällä taas. Piti googlettaa jotain, mutta en enää muista mitä. Tää kuuluisi oiekastaan pieniä mutta ah niin ärsyttäviä asioita- ketjuun, mutta mitäs pienistä.

Vituttaa kaikki. Ei sen suurempaa.
 
*tyttö, venaa hetki niin Move tulee ja virtuaalihalaa sun vitutuksen poies.
 
Ei ole mitään tekemistä joten surffailen Ebayssa.. tähän mennessä törsännyt jo 1100e kahdessa tunnissa... joku voisi hakea mut nukkumaan (tai piilottaa mun luottokortin) :nolo:
 
Ei ole mitään tekemistä joten surffailen Ebayssa.. tähän mennessä törsännyt jo 1100e kahdessa tunnissa... joku voisi hakea mut nukkumaan (tai piilottaa mun luottokortin) :nolo:

Hahaha, sä oot sekasin. :D

Mitä oot ostanu?
 
Jos Seagal vaihtaa ilmettä, mä en enää kato yhtään sen elokuvaa.

Seagal vaihtaa ilmettä=De Niro alkaa näyttelemään huonosti.
 
Pitäisi kait mennä nukkumaan että jaksaa huomenna ryypätä vip miitissä..... vai pitäiskö aloittaa pohjien otto nyt jo :confused:

Onneksi joku muukin ilmeisesti ottaa meetingissä jotain muuta kuin heraa ;) Itse sorruin aloittamaan jo tänään: siskon ja samalla omissa syntsäjuhlinnassa tuli juotua varmaan pullo kuplivaa... ja jotain muutakin... ainakin päässä heittää...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom