Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hah saatana, pääsimpäs kirjottamaan tännekin. Yö on varsin hämärää aikaa. Kirkastusjuhliltakin saisi varmasti pillua, mutta minäpä en ole siellä vaan kotona koneella postaamassa kaistan täydeltä paskaa internetin syövereihin.
 
Oon ottanut joskus tämmöisen kuvan ja jostain syystä sen säästänyt.

Taideteos.
 

Liitteet

  • duck.jpg
    duck.jpg
    75,9 KB · Katsottu: 147
Huoh taas täällä. Mike kehitä yön kuva. Mua ainakin kiinnostaa se. Kun ei tässä nyt muutakaan ole:zzzz: väsyttää ainakin mutta ihan rutiinin vuoksi pitänee tässä nyt vielä muutama tunti keikkua.

Edit: :D :D hyvä kuva!

Edit 2 Juhlistan samalla 100 viestiäni!
 
Vitstit, tossa olis ihan uunituore Spiderman 3. Jaksais vaan katsoa.
 
Dymond tais jo mennä aa-aa, mutta kiitokset hyvästä reseptistä. Testasin tänään, toimii!!
Ollos hyvä vaan, aina mukavaa kun ruoka maistuu. :kippis1:

En tänäänkään saanu aikaseks treenipäiväkirjan alottamista, mutta yritys oli kova.

Kertokaas joku, jos mulla on esim. ohjelman alku Excelissä, niin miten saan sen helposti foorumille? Kuva olis tietty kiva, mutta koko paska ei mahdy ruudulle, joten ei mahdu screenshottiin ja jos painan Excelissä näkymäks 50% niin mahtuu kyllä, mutta ei reso riitä että sais selvää...

Tekstin copypasteeminenkin on hieman työlästä kun se yllättäen on taulukko jossa on otsikot jne niin aika kauan menee säätäessä se luettavaan muotoon.

edit: On muuten iso viesti seuraavani, voidaan siis pitää tässä ketjussa vaikka juhlat sen kunniaks. :rolleyes:

edit2: Jälkipålville tiedoks #2000 viesti on siis seuraava. Melkosesti paskaa naputtanu.
 
Damn, miksiköhän tuo kuva ei näy? Selaimena Tulikettu.
 
Hyvä kuva Mike.. Sen nimi vois olla vaikka "Askeltava Ankka"

Pakkis on hieno mesta, suomen parhaiten hoidettu ja moderoitu keskustelufoorumi, koskee keskustelu sitten mitä vaan elämän osa-aluetta.

Menee tää yö näinkin. Tänään on "Baileys" ilta.. Hyvää kamaa, vaikken niin makeiden juomien ystävä olekkaan.. :)
 
Mutanttisorsa tepastelee rannalla vaanien viattomia yläosattomissa paistattelevia neitoja, kunnes hra. W, kaikkien yläosattomien naisten sankari, tulee ja potkaisee mutanttisorsan Kuusamoon.
 
Nyt runk..öh, nukkumaan. Good night and Good luck (pitäis tämäkin leffa joskus tarkastaa).

Anyway, lähden tästä näkemään unia isoista tisseistä. Huomiseen.
 
nukkua pitäs kun kuuteen töihin,mutta pakko kattoa Klitschko-Brewster
 
Mäki oon hereil eik oo jännää :hyper:
 
/me päristelee rumpuja
Kiitos maestro. Noonni. Here goes.

Haluan tässä yhteydessä kiittää kaikkia lukijoitani ja lupaan että sama linja pysyy jatkossakin, mistä pyydän kaikilta anteeksi.

Haluan myös kiittää Pakkotoistoa kokonaisuudessaan. Ilman sitä en olisi tässä.

edit: Total Posts: 2,000 (2.68 posts per day)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom