Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mä luulen kans ettei tää :wanha: jaksa enää. Mulla ois nyt mahdollisuus lepuutella vähän, joten miksi mä en käyttäisi sitä tilaisuutta hyväkseni. Ja takuuvarmaa on, että kun on silmänsä sulkenut niin puhelin pirahtaa ja työt kutsuu... (p.s. meillä on "lupa" lepäillä)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Öitä. Ja muista: Ei vanha, vaan haluttu.;)

Jatkuvuudelle treenipäivyri! Who's with me?!(Nimi listaan)
Silmukka
Ngv
_|omppa
Anonymity
Hulkki(riippuen toteutuksesta)

Öitä, son moro!
 
Voiskohan Mike muistaa muakin noiden kuvien suhteen...?
Siinä.

IMG_5026-10.jpg
 
ja yön pelastaja tuli siinä, tää quittaa ja kiittää, hyvät yöt.
Pitäiskö olla painotki ja syömiset?
Tottakai jos jaksat tehdä! ryhdyn nimittäin vipiksikin jos en muuten saa päivyriä lukea, nyt on niin kova fanitus päällä.
 
Jokos te kurjat luovutatte?
 
Yöketju ei meinaa känniketjua, eli känniavautumisia ei sallita.

Pieni muistutus, tulee niin paljon lyhyitä viestejä! Nyt takaisin saunaan ja syönti eli prodee naamaan. Sitten vielä pikku kalareissu tohon rantaan, jos nyt lohi kävisi koukkuun ;)
 
Taas hyyty meininki 04 jälkeen :( Nooh, kesälomaa pitää viettää huolella ja nukkua myös.. Kaveri tulee kahveelle ennen töitä klo 07 ja sitten nukkumaan 5 tunniksi :)

Edit: Neutris tuu joskus irc, susta ei tiedä herääkkö vai pistäkkö nukkuun koskaan!
 
Pieni muistutus, tulee niin paljon lyhyitä viestejä! Nyt takaisin saunaan ja syönti eli prodee naamaan. Sitten vielä pikku kalareissu tohon rantaan, jos nyt lohi kävisi koukkuun ;)

Joojoo äiti. Osahan meistä on duunissa mutta ei aina oikein mitään proosaa irtoa näin yösyömmellä.
 
Joojoo äiti. Osahan meistä on duunissa mutta ei aina oikein mitään proosaa irtoa näin yösyömmellä.

Siis mitä tarkoitat? Äiti? Toi oli Mikestä lainaus. Nyt mentiin yli ajan!
 
Ei oteta mitään varaslähtöjä! :D

Pakkiksen kellon mukaan mennään; löytyy tuolta alhaalta. The time now is 00:00.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom