Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos tuo niitä Nora Yrjölän kuvia?
Joo, ei tuosta voi erehtyä :D.Onkos tuo niitä Nora Yrjölän kuvia?
Mitä helvettiä, nyt tuli puhelimeen joku seuranhaku viesti :DDDDDD mulla repee perse täällä, kävikö se mun viesti tuolla ruudulla?
Paina sitä hiiren oikeella, valitset siitä tallenna nimellä (tai save as) ja tallenna se koneelles, sitten menet tuonne profiiliisi valitset vasemmalta "edit avatar" ja otat sen option 2 kohdan -> painat siitä "Selaa"-nappulasta ja etit sen kuvan siitä minne tallensit sen ja painat tallenna muutokset.Mä en kässää. Miten mä saan ton kuvan avatareksi? Pitääkö ottaa se url-osoite ja pistää sinne options1 -kohtaan vai mitä? Mä oon ihan käsi tietsikoiden kanssa.
skeittausta..hmm.. skeittaus taitaa olla tuota noin hieman..hmm.. hidasta ja matalaa?
Pistin vaan että Terveiset Pakkiksen foorumin yö threadiin ja kehuin yhtä 16wee tyttöä nätiksi niin nyt sieltä joku 50muija alkaa viestittää mulle "hei mitä kuuluu? tylsää makailla sohvalla.."Ei helvetaÄijällä kävi flaksi:D Minkälaisen viestin pistit tonne töllöön? Minkälaisen vastauksen sait?:D
Pistin vaan että Terveiset Pakkiksen foorumin yö threadiin ja kehuin yhtä 16wee tyttöä nätiksi niin nyt sieltä joku 50muija alkaa viestittää mulle "hei mitä kuuluu? tylsää makailla sohvalla.."
ainakin mulla toimii toi Justiinan kuva avana. Sopii mulle muutenkin, eikös juu.
Silmukka, nyt toimii.