Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä helvettiä, nyt tuli puhelimeen joku seuranhaku viesti :DDDDDD mulla repee perse täällä, kävikö se mun viesti tuolla ruudulla?

Ei helveta:hyper: Äijällä kävi flaksi:D Minkälaisen viestin pistit tonne töllöön? Minkälaisen vastauksen sait?:D
 
Mä en kässää. Miten mä saan ton kuvan avatareksi? Pitääkö ottaa se url-osoite ja pistää sinne options1 -kohtaan vai mitä? Mä oon ihan käsi tietsikoiden kanssa.
Paina sitä hiiren oikeella, valitset siitä tallenna nimellä (tai save as) ja tallenna se koneelles, sitten menet tuonne profiiliisi valitset vasemmalta "edit avatar" ja otat sen option 2 kohdan -> painat siitä "Selaa"-nappulasta ja etit sen kuvan siitä minne tallensit sen ja painat tallenna muutokset.
 
skeittausta..hmm.. skeittaus taitaa olla tuota noin hieman..hmm.. hidasta ja matalaa?

Hidasta ja matalaa, mutta sitäkin kivuliaampaa:(
 
miten vesilautailuun tarkoitetut laudat oo toteutettu? onko niissä jyrkempi taivutus edessä tai jotain muuta erikoista kun eikös siinä kärsi vähän jalat jos se tökkää veteen keskenkaiken kaikella voimalla?
 
Silmukan ava muuttu pelkäks linkiksi.

edit: ja taas skulaa oikein.
 
Ei helveta:hyper: Äijällä kävi flaksi:D Minkälaisen viestin pistit tonne töllöön? Minkälaisen vastauksen sait?:D
Pistin vaan että Terveiset Pakkiksen foorumin yö threadiin ja kehuin yhtä 16wee tyttöä nätiksi niin nyt sieltä joku 50muija alkaa viestittää mulle "hei mitä kuuluu? tylsää makailla sohvalla.."
 
Pistin vaan että Terveiset Pakkiksen foorumin yö threadiin ja kehuin yhtä 16wee tyttöä nätiksi niin nyt sieltä joku 50muija alkaa viestittää mulle "hei mitä kuuluu? tylsää makailla sohvalla.."

Haha:D Luulin että noissa deiteissä liikkuu pää-sääntösesti vanhempaa porukkaa, pitää itekkin kait joskus kokeilla:D Nyt sulla on kova valinta edessä;)
 
ainakin mulla toimii toi Justiinan kuva avana. Sopii mulle muutenkin, eikös juu.

Silmukka, nyt toimii.
 
:d

edit: jo on vittu. Painoin kaksois pisteen ja ison D:n ja tää vaihtaa sen itekseen pieneks d:ksi... :confused:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom