Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Jep, ihan umpeen asti gay.(esi)Nahkafriikki

Löytyipä se kuvakin sieltä kun tarkemmin katsoi. Ollaan me varmasti jossain törmätty, sen verran tutun näköiset kasvot. Ei taideta käydä kuitenkaan samalla salilla? Tai mistäpä sinä tiedät millä salilla minä käyn.:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai etkö sinä tiennyt?! Heh, elastokin taisi joskus ihmetellä samaa :rolleyes:
Se on tuo Mao, kun hämää kaikkia. Eli vaihdapa se taas kaikkien mieliksi pois. Tuo päärynäkin on parempi, kuin Mao, mutta tietysti se kasvokuva olisi noista käytössä olleista se miellyttävin.

Toivottavasti kovin moni muu ei ajatellut että mies nimimerkillä shiba etsii treffiosiolla miestä itselleen... Vaikka mitäs pahaa miespareissa, kukin tavallaan.
Saattaa vaan sinua vähän harmittaa, jos ainoa vastaus, jonka sukupuoltasi koskevien väärinkäsitysten vuoksi saat treffiosiolta, tulee sekin miestä itselleen etsivältä homolta :D.

Löytyipä se kuvakin sieltä kun tarkemmin katsoi. Ollaan me varmasti jossain törmätty, sen verran tutun näköiset kasvot. Ei taideta käydä kuitenkaan samalla salilla? Tai mistäpä sinä tiedät millä salilla minä käyn.:)

Olettaen että "robertto" ei ole piilonimi tytölle niin ei ainakaan salilla olla törmätty: käyn akkojen salilla :D Ehkä joskus baarissa olen sulta vonkaillut mutta saanut pakit?

No, Jyllin toiveesta, this night only...

Ei näy täällä tuo Shiban uusi avatar.

uuh mikäs minkki se siellä kurkkii?*wink wink*

shibalta taitaa löytyä punapigmenttiä?

Ei näy täälläkään. :(

Öitä elasto ja muut mussukat.

eikö? täällä näkyy...
Ei näy.
Mä en voi edes kattoa tota Discoveryä kun siellä on joku möreä ääninen kertoja ja mulle tulee koko ajan mieleen Pablo Fransisco.
Johtuu varmaan siitä että kattelin päivällä Three Amigosin.

Piaf : Näkkyy ny!

uuh mikäs minkki se siellä kurkkii?*wink wink*

shibalta taitaa löytyä punapigmenttiä?

Valo tekee punaisemmaksi kuin oikeasti on. Tosin punerran kyllä hieman.

Emmä näköjään osaa tuota avataria asettaa. Tutkikaa profiilia, siellä se naama möllöttää.

Näkyy. Ja kiitän. Tuota avatarta katselee paaaaaaljon mieluummin kuin sitä Maoa.

Refreshatkaa selaimen välimuisti painamalla ctrl+f5, jos ei sekään auta, niin sitten palvelimet synkronisoivat vielä tietokantojaan keskenään ja joudutte vielä odottamaan hetken. Olettaen, että palvelimet toimivat, kuten liitteiden tapauksessa.

Olettaen että "robertto" ei ole piilonimi tytölle niin ei ainakaan salilla olla törmätty: käyn akkojen salilla :D Ehkä joskus baarissa olen sulta vonkaillut mutta saanut pakit?

No, Jyllin toiveesta, this night only...

Joo, jotain tälläistä varmaan on tapahtunut.:rolleyes:
Rupes häiritsee, et mistä sut muistan (tää ei oo sit "missä me ollaan nähty" kommentti).:D

Valo tekee punaisemmaksi kuin oikeasti on. Tosin punerran kyllä hieman.

Emmä näköjään osaa tuota avataria asettaa. Tutkikaa profiilia, siellä se naama möllöttää.

Joo, mut kyl sen näkis varmaan vaik sulla olis ihan blondikin. Ihosta ja luulen, että sulla löytyy myös pisamia. Ei siinä mitään, se on jees.

Robertto, tarkoitatko "Ollaanks me tavattu jossain?"-lineria?;)

tää ei oo sit "missä me ollaan nähty" kommentti

Ai eikö se ollutkaan? :wtf: :itku:

;)

Mulla itseasiassa on kaksoisolento jota en kylläkään tunne (ainakin ollut) joten voi olla että siihenkin olet törmännyt ja muistat väärin.

EDIT: Mahoney: jep, pisamia. Jotkut tykkää jotkut ei, mun on ollut pakko oppia sietämään :D

Ai eikö se ollutkaan? :wtf: :itku:

;)

Mulla itseasiassa on kaksoisolento jota en kylläkään tunne (ainakin ollut) joten voi olla että siihenkin olet törmännyt ja muistat väärin.

EDIT: Mahoney: jep, pisamia. Jotkut tykkää jotkut ei, mun on ollut pakko oppia sietämään :D

Kyllä pisamat on jees.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom