Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei. Pitää morottaa ens kerralla. Mä harrastin sitä maven näköstä keppijumppaa siinä.Kyl, se lihava äijä! Olin Karpaasin ja Jyrmyn kanssa.
Mä en usko, että olisin parempi kuin sinä missään.:lol2: Sähän olisit parempi ympäristöoikeuden opiskelija kuin minä!
Onko kuinka kipeä nyt?Toivotaan parasta, etta ei! Jos niin perkele paas kaymaan niin jaa MMA leikit hetkeksi :itku:
heh,ei vielä :D projekti on tällä hetkellä ruokareseptien vaihtamisvaiheessa,eli aika kaukana ollaan vielä :Djoks shiba näytti alecille tissejä? alec millaset ne oli?
Iltaa.
mä heitan kaurapuuroa mikroon...siihen hillosilmä, jep meenkin laittaan.
Laita voisilmä. ;)mä heitan kaurapuuroa mikroon...siihen hillosilmä, jep meenkin laittaan.
Voisko joku kaivaa mulle sen videopätkän, jossa MMA-jätkä haastaa sellasen vanhan kung-fu fabun, jolla on jotain satoja voittoja. Sitten se painija pieksee sen heti kanveesiin.
"Tässä on tissit jotka pienenee dieetistä, joka on ihan perseestä, koska mullon nälkä!" Saariois -aihe tänään.
Siinä vähän esimakua Alecille :D
:lol2: Eikös?
Siis mikä helvetti tossa nyt oli oikeen ideana?
Laita voisilmä. ;)
Kiai-master siis tyrmää ilman kosketusta ja lupasi piestä kenet vaan. Jos Kiai-masterin onnistuu jollain konstilla tyrmäämään niin palkintona olisi 5000 taalaa.Siis mikä helvetti tossa nyt oli oikeen ideana?
Ai shiba on nainen! Ihan ajantasalla olen kaikesta.
Kuka nyt tollaseen hömppään uskois. Turpaan vaan gubbea. Eipä luulis olevan kauheen vaikeeta ellei sillä ole muitakin ku jotain näkymättömiä ninja-taitoja.Kiai-master siis tyrmää ilman kosketusta ja lupasi piestä kenet vaan. Jos Kiai-masterin onnistuu jollain konstilla tyrmäämään niin palkintona olisi 5000 taalaa.
Ai etkö sinä tiennyt?! Heh, elastokin taisi joskus ihmetellä samaa
Toivottavasti kovin moni muu ei ajatellut että mies nimimerkillä shiba etsii treffiosiolla miestä itselleen... Vaikka mitäs pahaa miespareissa, kukin tavallaan.
Ihan homo sie oot!
;)