Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joks shiba näytti alecille tissejä? alec millaset ne oli?

Iltaa.

mä heitan kaurapuuroa mikroon...siihen hillosilmä, jep meenkin laittaan.

Tein tässä erästä koulutyötä opettajan kirjoittaman lähdetekstin pohjalta ja kyllä ihmetyttää, miten jollain opettajalla voi olla näin heikko oikeinkirjoitus. Yhdyssanat, pilkut sekä lauseiden- ja kappaleiden rakenteet ihan päin persettä. Yks kappale oli niin fiasko, että vielä 500:n lukukerran jälkeen sen sisältö jäi epäselväks.
Ei käy kateeks yläasteen äidinkielen maikkoja, joutuvat lukemaan tällasta paskaa työkseen.

Huomenna herätys kuudelta:zzzz:

Kyl, se lihava äijä! Olin Karpaasin ja Jyrmyn kanssa.
Okei. Pitää morottaa ens kerralla. Mä harrastin sitä maven näköstä keppijumppaa siinä.

:lol2: Sähän olisit parempi ympäristöoikeuden opiskelija kuin minä!
Mä en usko, että olisin parempi kuin sinä missään.

Toivotaan parasta, etta ei! Jos niin perkele paas kaymaan niin jaa MMA leikit hetkeksi :itku:
Onko kuinka kipeä nyt?

Mä meen kyllä nuq ihan justiinsa, eli iltatoimet seuraavaksi.

h0h0, Yöpelin juontaja sano, että "nyt sulla on hyvä tilaisuus päättää päiväsi 200€ rikkaampana, yhdellä puhelin soitolla blaa blaa..." Ei kovin houkuttele soittamaan :D

joks shiba näytti alecille tissejä? alec millaset ne oli?

Iltaa.

mä heitan kaurapuuroa mikroon...siihen hillosilmä, jep meenkin laittaan.
heh,ei vielä :D projekti on tällä hetkellä ruokareseptien vaihtamisvaiheessa,eli aika kaukana ollaan vielä :D

Nukkumaan pitäisi mennä mutta kuuntelen musaa ja selaan pakkista. Onneksi ei ole minnekään meno aamulla. Saattaa nukuttaa hieman.
Petskele kun unirytmit on taas mitä on...

http://www.myspace.com/soilwork

"Tässä on tissit jotka pienenee dieetistä, joka on ihan perseestä, koska mullon nälkä!" Saariois -aihe tänään.

Siinä vähän esimakua Alecille :D

Siis mikä helvetti tossa nyt oli oikeen ideana?
Kiai-master siis tyrmää ilman kosketusta ja lupasi piestä kenet vaan. Jos Kiai-masterin onnistuu jollain konstilla tyrmäämään niin palkintona olisi 5000 taalaa.

Ai shiba on nainen! Ihan ajantasalla olen kaikesta.

Ai etkö sinä tiennyt?! Heh, elastokin taisi joskus ihmetellä samaa :rolleyes:
Toivottavasti kovin moni muu ei ajatellut että mies nimimerkillä shiba etsii treffiosiolla miestä itselleen... Vaikka mitäs pahaa miespareissa, kukin tavallaan.

Kiai-master siis tyrmää ilman kosketusta ja lupasi piestä kenet vaan. Jos Kiai-masterin onnistuu jollain konstilla tyrmäämään niin palkintona olisi 5000 taalaa.
Kuka nyt tollaseen hömppään uskois. Turpaan vaan gubbea. Eipä luulis olevan kauheen vaikeeta ellei sillä ole muitakin ku jotain näkymättömiä ninja-taitoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom