Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iltaa.

Minä syän nyt puuroa. Laitoin siihen niiiin ison voisilmän, että joutunen ostamaan huomenna koko garderoobin uusiksi.

Hähää, hurri!

Jep jep :D Tuli muuten just varattua lentoliput Berliinin suuntaan, kuun lopussa muutamaksi päiväksi kattelemmaan saksalaisia ja hintaa tuli satasen per suunta :rock:

Samalla voisi käydä Wolfsburgissa kattelemassa WV-konsernin näyttelyhallit läpi, Bentleystä alkaen :kuola:

Laitoin siihen niiiin ison voisilmän, että joutunen ostamaan huomenna koko garderoobin uusiksi.

Eli oikeastaan laitoit voisilmään puuroa.

voisko joku mulle reeni ohjelman++??+ jalkoja en voi tehdä kun... juoksen tota niin paljon niin ne kehittyy hyvin siinä ne on jo roobert carlosin kokonen?\

voisko joku mulle reeni ohjelman++??+ jalkoja en voi tehdä kun... juoksen tota niin paljon niin ne kehittyy hyvin siinä ne on jo roobert carlosin kokonen?\

Jumalauta nyt niitä :kuvia:

Jätkän jalat on 170cm pitkät ja 70kg möykyt? Kuinkas pitkä noin muuten olet, reilu 3m?

Onnellinen kana.

EDIT kohta nukkumaan, aikainen herätys.

Tiedättekö sen ikävän tunteen kun paistirasva lentää iholle paistaessa? Varsinkin kun tätä tekee ilman housuja, on sukukalleudet kovilla kun rasvaa lentää skreboille. Keksinkin oivan keinon: Laittaa peeniksen ja skrebat sukkaan ja antaa rasvan lentää! Pienimunaisille on olemassa nilkkasukkia. Irtoiskohan tälle idealle rahaa Leijonan Kidasta?

edit. Sori Shiba, sulle en oo vielä keksinyt mitään vastaavaa.

Meikäläinen oli täällä eilenkin, ja nyt taas. Tästähän tulee tapa:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom