Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tallenna tosta, pienensin sen valmiiks.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voivoi ei mennyt viesti perille. pitää vissiin soittaa tonne nelosen ohjelmaan?
Nii-in, vähän jäi harmittamaan kun ei päässyt ja rehellisesti vielä voin sanoa että en ainoastaan rahan takia olisi halunnut päästä vaan työ kokemuksen jota ei ole ikinä vielä tullut tänne ja ammattikoulun toiselle luokalle pitäisi siirtyä loman jälkeen. No ensi koulu vuoden lopussa ainekin työharjoittelu. : )
Voivoi. Sitä viestiäs saat varautua odotteleen ainakin puoli tuntia vielä, jos kello 2:00 maissa pistit. Muutama vuosi takaperin kesällä pistettiin kaverin kanssa kännissä hetken mielijohteesta viesti tommoseen chattiin. Kolmen aikaan pistettiin ja puol viis tais tulla :D Niin kauan valvottiin että se tuli sieltä, kun oli prkl maksettu siitä. :curs:
 
Haittaako jotain jos Mike laittaa aina joka yö näitä kuvia? (Toi oli siis jossain pari sivua sitten, muttei ainakaan mulla näkyny.)

attachment.php
 
On kyllä ihana kuva:kuola:
 
onko kellään muuten mitään ideaa millä pystyy korvaamaan lumilautailun kesällä? kesää odotettu kuin kuuta nousevaa ja nyt sitten hervoton halu laskemaan. ei ei. moottoriveneen perään vois yrittää viritellä. yks stiga siellä on jo ollukki kesäsin.
 
onko kellään muuten mitään ideaa millä pystyy korvaamaan lumilautailun kesällä? kesää odotettu kuin kuuta nousevaa ja nyt sitten hervoton halu laskemaan. ei ei. moottoriveneen perään vois yrittää viritellä. yks stiga siellä on jo ollukki kesäsin.

Kokeileppa skeittausta;) Ite joskus skeittasin 2 vuotta ja sain muistaakseni ollattua 4 dekkiä:rock:
 
Mitä helvettiä, nyt tuli puhelimeen joku seuranhaku viesti :DDDDDD mulla repee perse täällä, kävikö se mun viesti tuolla ruudulla?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom