Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Taas täällä :/ Mitä mä nykyään aina täällä palloilen kun ennen en ollut koskaan? Herätäkin pitäisi taas 6.45 mutta nukkumaan ei jaksaisi mennä. Oon kyllä surullinen tapaus..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rakastan teitä kaikkia.

Rakasta rajusti ja miehekkäästi. Ota napakasti kiinni ja rankaise auringonnousuun.

...lakiteksti alkaa tehdä tehtäväänsä...

Mä en taho, joten älä yllytä.

Tyyppi nillittää ettei ole muka vanha mutta silti syö puuroa ja alkaa hutkia kävelykepillä kun joku mainitseekin jotain yhtymisestä. Ikäloppu. Teuraskamaa.

Se koski vaan Weiliä. Tai miehiä noin yleensä.

Yhtyä. :kuola:

edit: taidan syödä jotain.

Millä ajelet ny jos saa kysyä? Vai onko sulla nyt siis ollenkaan autoa?

Portterithan on kivoja ajaa, pl. melu noissa nyppii viimestään. A6 olis tietty ihan ok, mut älä niin isoa osta... vaan mun 2.0TDI V Golf. :D

Ei hitto ny pitää mennä kyllä nukkumaan. Son moro - öitä palleroiset.

kahden päivänä reivailut pisti unirytmit kohilleen :o

Kevin Energy ja porukat pisti sellasta pauketta, et hihhuhhei :-DDD

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SQZQHb6altQ"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/SQZQHb6altQ" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Portterithan on kivoja ajaa, pl. melu noissa nyppii viimestään. A6 olis tietty ihan ok, mut älä niin isoa osta... vaan mun 2.0TDI V Golf. :D

Ei hitto ny pitää mennä kyllä nukkumaan. Son moro - öitä palleroiset.

Nimenomaan. Hyviä ajaa, mutta se melu on saatanasta. Talveksi olisi myös ihan mukava jos autossa olisi webasto.

Webasto rokkais kyllä. Ei tullu tuohonkaan Golfiinkaan hommattua vaikka oli mielessä koko 3 vuotta minkä se mulla oli. Seuraavaan "kunnon" autoon pitää kyllä laittaa.

Mutta nyt oikeesti niksnaks nuq.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom