Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Koiraa pihalle, iltapalaa ja nukkumaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän tuli joo haikee fiilis kun OZ loppui...mulla kävi tossa mielessä, et kun lopussa näytettiin pihaa niin oliks se sellanen osasto missä vangit oli sisätiloissa 24h? Ei edes tunnin ulkoilua? Mulla ei meinaan tule mieleen yhtään kertaa kun joku olis ollut ulkona.

Iltaa,mitäs tänne?

Vähän tuli joo haikee fiilis kun OZ loppui...mulla kävi tossa mielessä, et kun lopussa näytettiin pihaa niin oliks se sellanen osasto missä vangit oli sisätiloissa 24h? Ei edes tunnin ulkoilua? Mulla ei meinaan tule mieleen yhtään kertaa kun joku olis ollut ulkona.

Iltaa,mitäs tänne?

Eine muuten tainnut olla kertaakaan pihalla :wtf:

Kiva ku oli tossa 4 yövuoroo duunia ja nyt sit vapaa yö.. päivän tietysti nukuin ja nyt ei sit väsytä.. taidan lähtee ulkoilemaa tai tiksin mäkkii hakee ruokaa :kuola:

food I want food
huomenna vapaapäivä.keskiviikkona vapaapäivä :dance:

Eiköhän se ollu. Käsittääkseni oikeastikin tuommosia osastoja mistä ei pihalle pääse ikinä.
Iltaa,mitäs tänne?
U tell me.

edit: Nuq, öitä kyäpeleille.

Viimeksi muokattu:
Juupa. Mulla on just sellanen työrytmi kun ite satun päättämään, mut eipä tästä mitään tuu, vaikka yritin päättää että se työrytmi olis semmonen 9-17 tjsp.

Mut nyt meen oikeesti nuQ.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/sefXRDxtMjk"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/sefXRDxtMjk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Tekeekös Roberttokin yöduunia?
Yksinäistä touhua, ja silloin kun yötyöläinen on vapaalla niin muut ovat yleensä nukkumassa...

Edit. Taisitkin olla jossain ovella jos en väärin muista

Yrittäjä. Aina pakko viivyttää kaikkia hommia ja sit puuhata niitä yöllä. Pitäähän siellä ovella välillä itsekin seistä. Kova tavoite on että pääsisi itse ensi vuonna kentältä kokonaan pois. Unirytmi ei kyllä vaihtuis varmaan silloinkaan. Olen mestari lykkäämään asioita.

"Älä tee mitään tänään minkä voit jättää huomiselle (tai yölle)".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom