Guttenberg,mites siinä nyt sit sillee kävi?
:D
Nooh...mun mielestä Spallettin taktiikka on toki viihdyttävää, mutta samalla riskialtista. Pitäis olla joku järki tossa touhussa, pari vikaa matsia ne on ite hölmöillyt varman voiton järjettömällä hyökkäyksellä. Tää matsi meni lopullisesti vituiks Giulyn mustan hetken jälkeen, Totti alotti sen kyl perseilemällä oikein kunnolla kulman. Mä en tajua mikä järki on torjua palloa kädellä jos se on menossa maaliin, siitä tulee kuitenkin ranu ja punainen. Noin alussa se on aika varma tappio. No, kai se oli refleksinomainen liike.
1-1 tilanteessa mä olin ihan mehuissani, et ei perkele nehän tuli tasoihin. Pari minsaa ja 2-1, siinä tais mennä selkäranka. Huolimatonta puolustusta, syöttelyä jne. Toi huolimaton sana kuvaa aika hyvin Roman peliä, on vähän hälläväliä-asenne. Kuriton vois olla myös yksi sana...
Toivotaan, että toi peli menee uomiinsa mahdollisimman nopeasti, tuollaisia notkahduksia ei tarvis tapahtua enää montaa kertaa. Mun itseluottamus karis muuten aika nopeesti, kun ajatellaan tulevaa Milan-ottelua;) Pitää toivoa, että joukue on niin hyvä silloin, kun se parhaimmillaan voi olla. Tollasella fiasko pelillä turpaan tuleee niin että tukka lähtee.
e-siis toi taktiikka on toimivaa, en haluis että se muuttuis...mut se järki mukaan. En todellakaan halua, että ne alkais pelaamaan millään Inter-taktiikalla.