Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Koskas me käydää malmi gymillä vetää treenit?
Kuhan täs pääsis jonkun näköseen kuntoon eka..muuten ei kehtaa:)
No ei, kyl täs vois joku päivä mennä vähän jumppailee...jos se sipuli sattus vaik tulee kanssa...
Ekaa kertaa kyykkyä kokeilin tänään vähän raskaammilla painoilla, 180kg rupesi vähän sattumaan tohon nilkkaan että ei se ihan kunnossa ole vielä.

E: Joo ja daimond mukaan vaan.Jos täällä päin asut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuhan täs pääsis jonkun näköseen kuntoon eka..muuten ei kehtaa:)
No ei, kyl täs vois joku päivä mennä vähän jumppailee...jos se sipuli sattus vaik tulee kanssa...
Ekaa kertaa kyykkyä kokeilin tänään vähän raskaammilla painoilla, 180kg rupesi vähän sattumaan tohon nilkkaan että ei se ihan kunnossa ole vielä.
Joo tollasilla hilupainoilla saat vaan hävetä ku mun kanssa treenaat. Mä lämmittelen tolla 180:lla kyykyssä.

Joo tollasilla hilupainoilla saat vaan hävetä ku mun kanssa treenaat. Mä lämmittelen tolla 180:lla kyykyssä.
Eipäs nyt vittuilla siellä, kyllä ne painot nousee vielä prrkl:)
Täytyy kattoo joku viikonloppu...lauantaisin on kädet vuorossa ja sunnuntai lepoa. Onhan tässä aikaa vielä.

E: On muuten friikin näkönen vasen reisi kun siitä on hävinnyt ulkokaari kokonaan:)
e2: pohkeesta puhumattakaan...

Unten maille sanoi Hitler, kun kuulan päähänsä ampui. :zzzz:

Noin kerran vuodessa mulla on ollut tapana käydä siinä Kaunisnurmen kentällä luistelemassa/pelaamassa, kun siellä päin satun liikuskelemaan. Varmaan tiedät paikan?

Missä muuten tuo "torkkari" sijaitsee? Mä en tunne noita Kouvolan mestoja kovinkaan hyvin, kun aika harvoin tulee sillä suunnalla tosiaan pyörittyä.

Juuh.
Tornionmäki. Keskustasta Tykkimäkeen päin eli Tykkimäkee edeltävä kaupunginosa, täällä sijaitsee mm. kuuluisa Nipan Grilli josta tänääki tuli haettua makkaraperunat mutta nyt meen nuq.

Univitsi: Kuka on nukkumatin pahin vihollinen?

Aulis Gerlander, virallinen valvojaloollolololo.
Öitä.

Valvotaan... vielä kolme tuntia työvuoroa jälellä!!

Vittu pitää yrittää pilkkiä 9.00 asti että toi apteekki aukeaa, ei tuu onnistuu. Pitää varmaan lähettää broidi sinne. En mitään jakoo että herään ennen 14.00 kun se paska menee kiinni.

Kitutunti alkaa kohta, seiskalta kotiin nukkumaan!!

yö!

Suositut

Back
Ylös Bottom