Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäisköhän naputella huomenna...vois tehä hyvää pitkästä aikaa. Morkkiksia on vähän ikävä...

Hei Murentaja, oothan sä vielä siellä? Missä päin sä käyt yleensä luistelemassa talvisin, kun etkös sä Kouvolassa asu?

Ihan uteliaisuuttani vain kysyn.

Noh en oo monee vuotee käyny enää jäkist pelaas mut torkkarin kenttä on lähin. Mikäli nyt ymmärsin oikein, yhdistin talven ja luistelun, pelkkä luistelu ois ollu asia erikseen :D
Kuis?

Otin tänään galtsu-posen, vois käydä hierojalla joku päivä kun ei selkä oikein aukee...:david:

Mahoney, toki. Voidaan su yönä vertailla morganeita.

Weili, öitä.

Okei, mä annan mennä sitte.

Ai niin, sulla on se paljon puhuttu risteily huomenna:kippis1:. Tsemii sinne, elä hölmöile.:D Turha varmaan mainita, sähän oot nätisti.;)

Sä asetit riman aika korkeelle, mun pitää vetää aika tumut, et on jotain vaihtiksia.

Noh en oo monee vuotee käyny enää jäkist pelaas mut torkkarin kenttä on lähin. Mikäli nyt ymmärsin oikein, yhdistin talven ja luistelun, pelkkä luistelu ois ollu asia erikseen :D
Kuis?
Noin kerran vuodessa mulla on ollut tapana käydä siinä Kaunisnurmen kentällä luistelemassa/pelaamassa, kun siellä päin satun liikuskelemaan. Varmaan tiedät paikan?

Missä muuten tuo "torkkari" sijaitsee? Mä en tunne noita Kouvolan mestoja kovinkaan hyvin, kun aika harvoin tulee sillä suunnalla tosiaan pyörittyä.

Pitäs kait sitä ruveta nukkumaan...

Ai niin, sulla on se paljon puhuttu risteily huomenna:kippis1:. Tsemii sinne, elä hölmöile.:D Turha varmaan mainita, sähän oot nätisti. ;)
Ei mitään takeita. :D
Sä asetit riman aika korkeelle, mun pitää vetää aika tumut, et on jotain vaihtiksia.
:D

Eikös dymondi sulla ollut pärrä? Ootko ajellut vai onko jo tallissa?
Ei oo vielä tallissa. Oon ajanu kesällä niin vähän, ettei oo tosikaan, joten kyllä hyvät syysilmat käytetään hyväksi.

Koskas me käydää malmi gymillä vetää treenit?
Mä tuun mukaan.

edit: Kohta unille.

Suositut

Back
Ylös Bottom