- Ikä
- 47
Siis tarkotatko, että karvanpoistotoimenpiteet on ihan turhia?Ei sun olis mua varten tarvinnu.
Mulla on vielä muutama kohta to-do listalla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis tarkotatko, että karvanpoistotoimenpiteet on ihan turhia?Ei sun olis mua varten tarvinnu.
Ei ne turhia ole.Siis tarkotatko, että karvanpoistotoimenpiteet on ihan turhia?
Mulla on vielä muutama kohta to-do listalla...
Okei, mä annan mennä sitte.Ei ne turhia ole.
Hei Murentaja, oothan sä vielä siellä? Missä päin sä käyt yleensä luistelemassa talvisin, kun etkös sä Kouvolassa asu?
Ihan uteliaisuuttani vain kysyn.
Itekkin pitäs tonne murjottavaks mennä ahkerasti...mutta ikinä ei saa aikaseks sitäOtin tänään galtsu-posen, vois käydä hierojalla joku päivä kun ei selkä oikein aukee...
Mahoney, toki. Voidaan su yönä vertailla morganeita.
Weili, öitä.
Okei, mä annan mennä sitte.
Noin kerran vuodessa mulla on ollut tapana käydä siinä Kaunisnurmen kentällä luistelemassa/pelaamassa, kun siellä päin satun liikuskelemaan. Varmaan tiedät paikan?Noh en oo monee vuotee käyny enää jäkist pelaas mut torkkarin kenttä on lähin. Mikäli nyt ymmärsin oikein, yhdistin talven ja luistelun, pelkkä luistelu ois ollu asia erikseen :D
Kuis?
Janpa, sulla onkin näköjään galtsussa kuvia? :DPitäs kait sitä ruveta nukkumaan...
Joo hakkasin kuutisen tuntii halo 3:sta ja kävin ajelemassa pärrällä...Kappas Pitbullikin täällä taas.
Koskas me käydää malmi gymillä vetää treenit?Joo hakkasin kuutisen tuntii halo 3:sta ja kävin ajelemassa pärrällä...
vois kohta nuq mennä...
Ei mitään takeita. :DAi niin, sulla on se paljon puhuttu risteily huomenna:kippis1:. Tsemii sinne, elä hölmöile.:D Turha varmaan mainita, sähän oot nätisti. ;)
:DSä asetit riman aika korkeelle, mun pitää vetää aika tumut, et on jotain vaihtiksia.
Ei oo vielä tallissa. Oon ajanu kesällä niin vähän, ettei oo tosikaan, joten kyllä hyvät syysilmat käytetään hyväksi.Eikös dymondi sulla ollut pärrä? Ootko ajellut vai onko jo tallissa?
Mä tuun mukaan.Koskas me käydää malmi gymillä vetää treenit?