Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tätä voi verrata edes chattiin?! Hei haloo, tää on paljon ihqumpi pleissi!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taidan käydä vetää prätkällä pienen yölenkin. Kun tuun takaisin, niin täällä on ihan vitun hyviä juttuja yöthreadi täynnä? Eiks nii?

Tässä olen pari yötä/iltaa miettinyt, että onko tässä threadissa mitään järkeä. Kenelläkään täällä ei ole mitään varsinaista asiaa.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xpOZHMytsr8"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xpOZHMytsr8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Tässä olen pari yötä/iltaa miettinyt, että onko tässä threadissa mitään järkeä. Kenelläkään täällä ei ole mitään varsinaista asiaa.
Aivan. Hyvä niin. Pääsee täällä päästelemään öisin höyryjä pihalle niin ei tarvitse sitten mennä muita threadeja pilaamaan. :dance:

On täällä paljonkin asiaa, jos vain etsii oikeanlaista asiaa:D

onko kaikessa pakko ollä järkeä?:D yritä nyt keksiä järkeä sitten aamulla kun oot nukkunu sen 4 tuntia:D

Oli kyllä aivan loistavaa äsken:)

Olin nukkumassa noin tunti sitten, kunnes:

puhelin soi***

"Moro! mikä meininki? Nopea keikka tiedosssa, Capriin erkat ja diskantit joka kulmaan.
Niin ja aikaa on puoli tuntia.. "

ei vittu:D en jaksa uskoa vieläkään mutta onnistuttiin..

Ps. huomenna kattomaan Projekti mustangia.. :kuola:
9500e IMO paras mustang mitä on..

Miks koko Post-countia ei oteta pois käytöstä? mitä virkaa sillä on? kertoa kuinka aloittelija kyseinen henkilö on?

Porukka vaan floodaa tänne, jotta toi Posts-luku kasvais. Sitten on erikseen tietenkin vielä ne spedet ja keijot jotka taistelee tän yöthreadin herruudesta. :rolleyes:

437 viestä tähän trediin ja kunnioitettava 3. sija:rock:

E. 438:rock::rock::arvi:

platoon on kyllä ihan hyvä leffa. vaikka en charlie sheenistä tykkääkkään. paitsi hot shot leffoissa. sen isä on paljon parempi näytteliä

edit otan elaston tänään kiinni noissa posteissa tähän treddiin. vielä jotain 60 viestiä!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom