:wtf: Veit multa tän threadin korkkausvuoron tältä illalta. :wtf::curs:Mitä mä nyt oon tehnyt? :wtf:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:wtf: Veit multa tän threadin korkkausvuoron tältä illalta. :wtf::curs:Mitä mä nyt oon tehnyt? :wtf:
tulinpa porukoiden vanhaan taloon vanhaan huoneeseeni yöks.
Parempi onni ensi kerralla. ;):wtf: Veit multa tän threadin korkkausvuoron tältä illalta. :wtf::curs:
Oliskin muija joka ajais edes ulos.. :D satuin kulmille ja kissa stressaantunu autokyydistä niin tulin tänne sen kaa rauhotteleen.. kun teki tuo mutsi oharit sen hoidon kaa ja ja.. avain sopi vielä lukkoon. :D Täytyy vaan aamulla sit hipsii aikasin pois ettei tuu kiinteistönvälittäjä ihmetteleen et mitäs yövieraita täälä on.Ajoiko muija ulos??:D
Oliskin muija joka ajais edes ulos.. :D satuin kulmille ja kissa stressaantunu autokyydistä niin tulin tänne sen kaa rauhotteleen.. kun teki tuo mutsi oharit sen hoidon kaa ja ja.. avain sopi vielä lukkoon. :D Täytyy vaan aamulla sit hipsii aikasin pois ettei tuu kiinteistönvälittäjä ihmetteleen et mitäs yövieraita täälä on.
Älä viitti puhua leikilläskään kissan syömisestä...Oliko se sun kissa näin pahana?
Ps. Paista se, niin tuun syömään!
onpa nälkä. vois kohta syödä jotain.
nyt on mennyt tuo suolisto systeemi ihan sekasin.Mutta älä syö mitään josta masu menee sekaisin!
Joo, täyttä paskaa.Huonompia juttuja kuin telkkarin chateissa.