Etpähän ainakaan tartte ulostuslääkettä.
Miten täällä on muuten näin hiljaista? Onko kaikki viihteellä vai onko joku löytänyt elämän?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu en kyllä tarvii. kaikkeen reagoin mahalla. vähänkii kun joku asia jännittää niin ei muuta kun ---> paskalleEtpähän ainakaan tartte ulostuslääkettä.
Miten täällä on muuten näin hiljaista? Onko kaikki viihteellä vai onko joku löytänyt elämän?
itellä on kyllä tosi herkkä masuli. ei tarttee kun kattoo jotain mausteista ruokaaa niin saan istua vessassa seuraavat 50min.
kännitkin jos vejän niin noin 4 päivää on maha sekasin
puhun vaan semmosista asioista mistä tiedän jotain.JP Fux! Lopeta ne paskajutut!
08092007 tulee NELJÄ VUOTTA selvinpäin. En aatellu lähtee ennen lumien tuloakaan... :jahas: :D
Nyt on niin kirjaimellisesti paskajuttuja että tää kaveri lähtee unille!! Öitä kullanmurut!
JP Fux! Lopeta ne paskajutut!
MissEvilEve! Laita se avokkis selkä seinää vasten!
Janpa! Mee nukkumaan!!!:D
Haluun pitin tai staffin....
MissEvilEve! Laita se avokkis selkä seinää vasten!
11-12 vuotta tulee joskus täyteen. En oo varma millon. Tai sitten se tuli jo. Oon menny jo laskuissa sekasin.
Voitin tän pippelinmittauskisan.
kebabista se massu meneekin vasta sekaisin.
kohta vois mennä köllimään
MissEvilEve, oon miettiny pittiä/staffia jo vuoden mutten vielä hanki koska en ole varma pystynkö "tarjoamaan" koiralle kunnon kotia (ulkomaille muutto?) ja 10v labbis(ei paha "este")...
E. kuka on sun avatarissas? Sinä?
Joo, mä ite
[I Wish! Se on WWE:n Chyna aka Joanie Laurer. Ollaan samiksia. Mulla vaan enemmä läskii ja vähemmä lihaksii... Tissit ja tukka täsmää aikalailla. Multa puuttuu toi kasvuleukakin kyllä. No whatever, samiksia silti kuulemma :D]
:lol2::D No sä oot paljon sexympi...;)
E. Missä kaikkit heebot? Nukkumassa?