Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Etpähän ainakaan tartte ulostuslääkettä.:)

Miten täällä on muuten näin hiljaista? Onko kaikki viihteellä vai onko joku löytänyt elämän?
juu en kyllä tarvii. kaikkeen reagoin mahalla. vähänkii kun joku asia jännittää niin ei muuta kun ---> paskalle

itellä on kyllä tosi herkkä masuli. ei tarttee kun kattoo jotain mausteista ruokaaa niin saan istua vessassa seuraavat 50min.
kännitkin jos vejän niin noin 4 päivää on maha sekasin

Mulla on rautapakki ja stressimaha. Ihana yhtälö. En about koskaan sairastu [oksentanu pari krt 28v aikana], ja kestän hyvin ulkomailla ym, mutta jos stressaan jtn niin heti on vatsa sekaisin.

Itselläni ei muuten ruokiin vatsa reagoi mutta tortilloihin täytyy jauhelihaan laittaa vain puolet siitä maustepussista aina 400g jauhelihaa kohti, muuten istun otsa hiestä märkänä suolisto kourien vessassa koko seuraavan yön.

ite en oksentele kun rapulassa onnkesi kun en tykkää siitä yhtään. oksentaessa kun ei voi ees lehteä lukea toisin kun paskalla.
oon vähän aatellu että onko miula keliakia, mut oon niissä testeissä käyny ja se ei ainakaan näyttäny et ois. pitää käydä uusiks.
miula on myös semmonen judanssi että jos syön itteni ähkyyn niin paska lentää ja lujaa.

Vittu! Weilwnd wmmny ohi!!

Ei palstalla ole luovia tajunnavirtaa kirjoittavia henkilöitä, ainakaan yöaikaan enää niin paljon... Tarvis saada jotain, ne voi kirjoittaa jotka ovat humalassa.
Väsyttää ihan helevetisti, mutta... ei nyt voi nukkua.

Haluun pitin tai staffin....

Nyt on niin kirjaimellisesti paskajuttuja että tää kaveri lähtee unille!! Öitä kullanmurut!

JP Fux! Lopeta ne paskajutut!

MissEvilEve! Laita se avokkis selkä seinää vasten!

Janpa! Mee nukkumaan!!!:D

Nyt on niin kirjaimellisesti paskajuttuja että tää kaveri lähtee unille!! Öitä kullanmurut!

JP Fux! Lopeta ne paskajutut!

Janpa! Mee nukkumaan!!!:D

Mä meen ihan kohta:D Käytiipäs kaverin kaa biliksellä vielä, oli koko kylä hiljanen... Vittu!! sain myös kuullä että yks heppu meidän äikän-ryhmästä on oikeasti homo!! Jumalauta, ei homoissa vikaa mutta vittu!!

e. vittu eikä olla "naisen" lämpöäkään tänään : /

E2. Öitä Robertto<3

Robertto posts 666... nuku yösi hyvin...

ps. väsyny

Haluun pitin tai staffin....

Ööö... no ostamallahan niitä saa? Tee siis asialle jtn niin saat semmoisen.

Olemme puhuneet häistä useasti ja paljon. Kosinta kuulemma tulee... joskus :D

11-12 vuotta tulee joskus täyteen. En oo varma millon. Tai sitten se tuli jo. Oon menny jo laskuissa sekasin.

Voitin tän pippelinmittauskisan.

No voe helvetti! Mä tosiaan oon juonu 08092003 4 siideriä... sitä ennen vedin 28022003 kunnon lärvit... Sitä ennen oli pari vuotta että join muutamasti... Tosiaan ihan kunnolla ilman olen ollut VASTA noin vähän aikaa, siis sinuun verrattuna. Aika jannu!:worship:

Näkkäri voilla on hyvää, vaikka ei kebabbia korvaakkaan:kuola:

MissEvilEve, oon miettiny pittiä/staffia jo vuoden mutten vielä hanki koska en ole varma pystynkö "tarjoamaan" koiralle kunnon kotia (ulkomaille muutto?) ja 10v labbis(ei paha "este")...

E. kuka on sun avatarissas? Sinä?

MissEvilEve, oon miettiny pittiä/staffia jo vuoden mutten vielä hanki koska en ole varma pystynkö "tarjoamaan" koiralle kunnon kotia (ulkomaille muutto?) ja 10v labbis(ei paha "este")...

E. kuka on sun avatarissas? Sinä?

Joo, mä ite :rock:

[I Wish! Se on WWE:n Chyna aka Joanie Laurer. Ollaan samiksia. Mulla vaan enemmä läskii ja vähemmä lihaksii... Tissit ja tukka täsmää aikalailla. Multa puuttuu toi kasvuleukakin kyllä. No whatever, samiksia silti kuulemma :D]

Joo, mä ite :rock:

[I Wish! Se on WWE:n Chyna aka Joanie Laurer. Ollaan samiksia. Mulla vaan enemmä läskii ja vähemmä lihaksii... Tissit ja tukka täsmää aikalailla. Multa puuttuu toi kasvuleukakin kyllä. No whatever, samiksia silti kuulemma :D]

:lol2::D No sä oot paljon sexympi...;)

E. Missä kaikkit heebot? Nukkumassa?

:lol2::D No sä oot paljon sexympi...;)

E. Missä kaikkit heebot? Nukkumassa?

Hoho. En anna! Hyvä yritys silti ;)

No ei vaineskaan. Ööt kaikille, Megamasa tuli töistä himaan. Käsky kuulu makkarista etten saa enää valvoo... :itku: [Tässä kysyn vaan missä se paljon puhumani kontrollointini oikein on...? Prkl...] :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom