Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Baarista minäkin tulin. Ei taaskaan mitään erikoista, mutta piti mennä kun pari synttärisankaria meni,. Hieman olen vielä huppelissa, sori siitä :D :)

hirvee ripuli :(

Ota lääkettä! Ribbe on inhaa. Ootko kipee, syönyt jtn väärää, vai muuten vaan pakki sekaisin?

Kerro kaikki likaiset yksityiskohdat.

Joo olen keijo, avoliitto naiseni kanssa on täysi kulissi;)

w0000t? VITUN SIKA! Et oo kertonu et oot varattu!:curs:

3 kuukautta selvinpäin... Lähtisköhän sitä vaikka vielä ennen lumien tuloo radalle...
Ei kauheesti nappaa mikään...

ööö...Anteeksi?
e.Et ole kysynyt:)

Luulin et oon sulle ainoo... :itku:

3 kuukautta selvinpäin... Lähtisköhän sitä vaikka vielä ennen lumien tuloo radalle...
Ei kauheesti nappaa mikään...

08092007 tulee NELJÄ VUOTTA selvinpäin. En aatellu lähtee ennen lumien tuloakaan... :jahas: :D

Älä ny! lähetään yhdessä. Saat musta poikahuoran pitbullarin tilalle... Mennään vaikka yyteriin...:)

Toipunu jo matkasta??

Älä ny! lähetään yhdessä. Saat musta poikahuoran pitbullarin tilalle... Mennään vaikka yyteriin...:)

Joo, alkaa vaikuttaa siltä että tarvii heivaa tuo tuhkamuna huitsin vihtuun... :whip:

Ok...Monesko pullo menossa:rolleyes:...
Ja ei ole sormusta vielä(kään) sormessa. Vain lain mukainen "avoliitto";)

No äläs nyt, ei ensimmäinenkään, en juo viinaa. Kunhan nyt heitin, senkin törppö! :D

Oon mäkin avoliitossa [varmaan ihan kauhee ylläri kaikille]... Mut sekin on 'vain lain silmissä' koska MUA EI PERKELE OLE KOSITTU joten en ole e d e s kihloissa :curs::lol2:

Ota lääkettä! Ribbe on inhaa. Ootko kipee, syönyt jtn väärää, vai muuten vaan pakki sekaisin?
otin just kaks imodiumia. en tiiä mikä on. saattaa olla että nuo eldoradon tonnikalat on liikaa minun herkälle vatsalle. söin sitä reenin jälkeen koska ei ollut jauhelihaa.

otin just kaks imodiumia. en tiiä mikä on. saattaa olla että nuo eldoradon tonnikalat on liikaa minun herkälle vatsalle. söin sitä reenin jälkeen koska ei ollut jauhelihaa.

Et voi tietää herkästä vatsasta mitään... Bulgariassa tuli ikävä maitoa ja humalaspäissäni vittuillessani tilasin ravintolasta kylmän maidon... Voi pojat että joutsenet lehahtivat lentoon kun pöntölle kerkesin!

Se oli järkevää.

Et voi tietää herkästä vatsasta mitään... Bulgariassa tuli ikävä maitoa ja humalaspäissäni vittuillessani tilasin ravintolasta kylmän maidon... Voi pojat että joutsenet lehahtivat lentoon kun pöntölle kerkesin!

Se oli järkevää.
itellä on kyllä tosi herkkä masuli. ei tarttee kun kattoo jotain mausteista ruokaaa niin saan istua vessassa seuraavat 50min.
kännitkin jos vejän niin noin 4 päivää on maha sekasin

Mista moinen? eiko vaan keitto maistu vai jotain muuta taustalla

Umm... Syitä?

1. Olen kontrollifriikki. Tykkään kontrolloida asioita, mukaanlukien itseäni. Alkoholin tuoma muuttuminen ei ole mieluisaa [vaikkei muutos ole suuri, ennemminkin vain piirteitäni korostava]. Olen nauravampi, äänekkäämpi, seksihullumpi. Kaikkea hieman enemmän mitä normaalisti. Jokseenkin myös kovakourainen ja väkivaltainen otteissani, mutten huonolla tapaa. Silti en pidä siitä vaikkei mitään väärää siinä olekkaan.

2. En pidä humaltumisen tunteesta. Liittyy aika pitkälle kohtaan 1. Tunne kun maailma alkaa vääristymään, näkökenttä kenties hämärtyy, tasapaino järkkyy, oli kyse kuinka pienestä muutoksesta tahansa saa aikaan epämukavan olon. En tykkää siitä ettei ajatukset ole kirkkaita vaan järki leikkaa 'tahmaisesti'. Haluan olla terävä ja aistit 200% teholla. Monille ihmisille nousuhumala on ihana tunne, itselleni tulee enemmänkin paniikkihäiriöinen fiilis. En pidä siitä etten ole normaali, vaan tilassa jota en voi täysin kontrolloida. Tuntemuksia ei saa loppumaan, en voi yhtäkkiä vaan 'naps' selvitä ja esim ajaa autoa jne. Ahdistavaa. Haluan olla tilanteen 'herra', aina ja kaikkialla, joten humala ei saa ottaa ylivaltaa minuudestani.

3. Käytän mieluiten rahani elämiseen, sisustamiseen ja kotiin, ruokaan ja rentouttavaan vapaa-aikaan. Panostan tasokkuuteen ja nautintoihin. En pidä ajatuksesta että juodessa viinaa rahat tuhlaantuvat, kirjaimellisesti 'pöntöstä alas'. Alkoholi ja oheistoiminta on kallista, sijoitan ennemmin toisin.

4. Juodessa ja baareissa istuessa en rentoudu vaan stressaannun. Koen ettei savuisissa [nykyään tuo ei olisi ongelma] baareissa, musiikin pauhatessa [tinnitus on vittumaista], känniääliöiden mekastaessa pysty rentoutumaan. Jos minulla on vapaata [se harvoin on edes vkoloppuna] käytän sen ennemmin sellaisiin aktiviteetteihin joista olo tulee freesiksi, ihanaksi, levänneeksi, nautinnolliseksi. Sellaiseksi että tunnen jälkeenpäin että olin vapaalla, enkä entistäkin väsyneemmässä kunnossa.

Selvennykseksi: Olen juonut ihan 'normaalisti' kuten ihmiset muutenkin nuorempana. Tämä viinakielteisyys on kohonnut lähinnä siitä 20-22v iästä ylöspäin. Nuorempana riekuin kyllä baareissa, silloinkin usein selvinpäin, muttei viina ollut mikään tiukka nou nou.

katon full metal takkia. aika hassu tuo alku kohtaus.
taidan syödä tonnikalaa öljyssä

edit en kyllä tykkää kun tuo kiusaa tuota pullukkaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom