Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo olen keijo, avoliitto naiseni kanssa on täysi kulissi;)Hunksit kiihottaa enemmän kuin Tigerssit? Mmmm... gay...
hirvee ripuli :(
Joo olen keijo, avoliitto naiseni kanssa on täysi kulissi;)
ööö...Anteeksi?w0000t? VITUN SIKA! Et oo kertonu et oot varattu!:curs:
ööö...Anteeksi?
e.Et ole kysynyt
3 kuukautta selvinpäin... Lähtisköhän sitä vaikka vielä ennen lumien tuloo radalle...
Ei kauheesti nappaa mikään...
Ok...Monesko pullo menossa...Luulin et oon sulle ainoo... :itku:
Toipunu jo matkasta??
08092007 tulee NELJÄ VUOTTA selvinpäin. En aatellu lähtee ennen lumien tuloakaan... :jahas: :D
Älä ny! lähetään yhdessä. Saat musta poikahuoran pitbullarin tilalle... Mennään vaikka yyteriin...
Ok...Monesko pullo menossa...
Ja ei ole sormusta vielä(kään) sormessa. Vain lain mukainen "avoliitto";)
Tiedän, ja mega tulee kohta taas ruudun läpi kurkkuun kiiNo äläs nyt, ei ensimmäinenkään, en juo viinaa. Kunhan nyt heitin, senkin törppö! :D
Oon mäkin avoliitossa
otin just kaks imodiumia. en tiiä mikä on. saattaa olla että nuo eldoradon tonnikalat on liikaa minun herkälle vatsalle. söin sitä reenin jälkeen koska ei ollut jauhelihaa.Ota lääkettä! Ribbe on inhaa. Ootko kipee, syönyt jtn väärää, vai muuten vaan pakki sekaisin?
otin just kaks imodiumia. en tiiä mikä on. saattaa olla että nuo eldoradon tonnikalat on liikaa minun herkälle vatsalle. söin sitä reenin jälkeen koska ei ollut jauhelihaa.
itellä on kyllä tosi herkkä masuli. ei tarttee kun kattoo jotain mausteista ruokaaa niin saan istua vessassa seuraavat 50min.Et voi tietää herkästä vatsasta mitään... Bulgariassa tuli ikävä maitoa ja humalaspäissäni vittuillessani tilasin ravintolasta kylmän maidon... Voi pojat että joutsenet lehahtivat lentoon kun pöntölle kerkesin!
Se oli järkevää.
Mista moinen? eiko vaan keitto maistu vai jotain muuta taustalla