- Ikä
- 45
Tämän yön gallup: "laulatko ajaessasi"?
Täällä lauletaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämän yön gallup: "laulatko ajaessasi"?
mä katoin kokonaan ekan tuontantokauden, toisesta puolet ja nyt päätin etten tuhlaa enää hetkeäkään elämääni siihen paskaan!Jouduin tänään kattomaan hetken sitä BigBrotheria.. vittu miten jollain voi olla niin tylsä elämä että seuraa sellasta "sarjaa" ??
Jep. Ja eihän se normityöelämässä toimisi: joku vetää unia työhuoneessa, niin potkuthan siitä pian tulisi. Tietenkin joku pomoton työnarkomaani voisi metodista hyötyä.Nimensä mukaisesti aika über-mies saisi tuota varten kyllä olla.
Judge Dreddeissä on unikone, jossa 10min makaaminen muistaakseni korvasi perusyöunet. Se olis kurko. Siinä oli kuitenkin joku juttu, että piti pidemmällä aikavälillä saada tietty määrä luonnollista unta myös, jottei kuuppa jumahtaisi.normiunen korvaaminen kuudella kappaleella 20-30 minuutin unijaksoa pitkin päivää. Olisi paljon aikaa tehdä kaikenlaista.
Ajaessa varsinkin.Tämän yön gallup: "laulatko ajaessasi"?
Ei mee aikaa hukkaan, jos se tossa taustalla pörisee.mä katoin kokonaan ekan tuontantokauden, toisesta puolet ja nyt päätin etten tuhlaa enää hetkeäkään elämääni siihen paskaan!
Judge Dreddeissä on unikone
Siellä taustalla vois pyöriä myös jotain muuta!Ei mee aikaa hukkaan, jos se tossa taustalla pörisee.
Tästä tulee vaan mieleen, että onko sulla elämää? Ei pahalla!Voihan keijon kivekset..Mä oon kolmantena yöthreadin ranking-listalla. OMFG!!!
Mikä se on?Tästä tulee vaan mieleen, että onko sulla elämää?
Voi kun semmosen jostain löytäis itsekkin!Mikä se on? :arvi: