Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Se on ihan yliarvostettua. Tässä maailmassa on muutakin arvokkaampaa kuin oma elämä...
If there`s nothin` 2 die 4, Life ain´t worth livin` 4 ja silleen...

Kun sais yhden bissen ja sit vähän jotain viunan tynkää...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai niin. Noita pitäisikin saada hankittua jostain. Dreddejä siis. Ei unikoneita. :) Joskus teininä tuli lueskeltua kaverin ulkomailta tilaamia numeroita.
Sarjikset toimii paljon paremmin englanniksi (oletan, ettet esim. ranskaksi lukenu...). Mulla on noita albumeita jossain, ehkä. Pari Judge Andersonia myös. Laitanko tulemaan? Suomeks tosin ovat.

Dreddit on ovia, joskus pienempänä tuli luettua puhki kaikki Lieksan kirjastosta löytyvät numerot (niitä on yllättävän monta). Ja tässä kesällä taisinkin juuri lainata muutaman mökkilukemiseksi.
Mä luin joku aika sitten pari ja olin hiukan pettyny kun ei ne ollukaan ihan niin hyviä ku muistin. Ehkä tosin sattu ne paskimmat albumit käteen. Mutta Halo Jonesit oli ainakin kovia edelleen. Saisivat tehdä siitä leffan.

Voihan keijon kivekset..Mä oon kolmantena yöthreadin ranking-listalla. OMFG!!!
Satkun kerho:

User Name Posts
^Pitbull^ 634
Dymond 448
Weiland 388
Janpa 380
Prayer 367
Mike 322
antibodari 235
_|omppa 181
elasto 168
shiba 106

Pittiksellä melkonen kaula jo. Ziigatkaa mun (total) post countia. Aika iso osa on täällä siis. Sais tyhjätä koko ketjun aina välillä.

Noista sarjakuvista, muistaakos joku sarjakuvaa nimeltä Action Force?

Sarjikset toimii paljon paremmin englanniksi. Mulla on noita albumeita jossain, ehkä. Pari Judge Andersonia myös. Laitanko tulemaan? Suomeks tosin ovat.

Kiitti tarjouksesta. Kyselen varmaan ensin kaverilta josko sillä olisi nuo englanninkieliset tallella.

Aika iso osa on täällä siis. Sais tyhjätä koko ketjun aina välillä.

Heh. Joku vielä nostaisi metelin kun postcount tippuu.

Noista sarjakuvista, muistaakos joku sarjakuvaa nimeltä Action Force?

Eli G.I. Joe?

http://www.yojoe.com/comics/af/ sanoi:
NAME: The reason for the name change was because 'G.I. Joe' would have limited appeal to the UK market, whilst 'Action Force' would. The name stayed Action Force until 1989. In a mini comic released through the toy shops and also printed in Transformers and Action Force #245, the story is told of how Cobra is overwhelming both the UK based Action Force and their US allies G.I. Joe. In order to counter this, the two teams merge to become G.I. Joe the Action Force. This name remained until 1991, when the team became just G.I. Joe (no 'A Real American Hero').

En kyllä ite lukenu.

Tyhmä kysymys, mutta mistäköhän nuo post countit näkee?

Eli G.I. Joe?

Juuri tuo, tais vaan vaihtaa jossain välissä tota nimeä täällä euroopassa joksikin aikaa. Aivan mahtava sarjakuva, vaikka hiukan lapsellista luettavaa se nykysin on, mutta ihan natiaisena oli kyllä yks parhaista. Koittanu niitä numeroita saada mitä ei itellä ole, mutta en oo vielä saanu ostettua mistään.

Kiitti tarjouksesta. Kyselen varmaan ensin kaverilta josko sillä olisi nuo englanninkieliset tallella.
Np. Ne saa ihan oikeasti lainaan jos haluaapi. Suomennokset on tietysti mitä on, aika luokattomia paikoin.
Heh. Joku vielä nostaisi metelin kun postcount tippuu.
^Pitbull^ Total Posts: 1,366 - yö-threadi 634 :lol2:

Mulla loppu ihan viimestään post count kiinnostamasta 500:n postin jälkeen.

edit: en edes oikein ymmärrä tota funktiota minkä takia ne näkyy tossa.

edit2: Tai olis siistiä jos tuossa näkyis lisäksi diagrammina miten postit jakautuu... Mulla joku 90% yleisellä.

Klikkaa tosta replies kohdasta yleisen keskustelun etusivulta sitä viestien lukumäärää tyyliin 1,343 niin siihen aukee sit lista.
Noniin, nyt vasta löytyi. Kiitokset. :)

Np. Ne saa ihan oikeasti lainaan jos haluaapi. Suomennokset on tietysti mitä on, aika luokattomia paikoin.

^Pitbull^ Total Posts: 1,366 - yö-threadi 634 :lol2:

Mulla loppu ihan viimestään post count kiinnostamasta 500:n postin jälkeen.

Bullilla on ollut yolla asiaa :D

Vaikkei tämä "Tunnustan..."-threadi olekaan, niin tunnustan siitä huolimatta: kun keksin äsken itsekin ensimmäistä kertaa tuon replies-kohdan, niin oli pakko käydä vilkaisemassa, että monta kertaa NGV on postannut Hulkin kumpaankin threadiin. :nolo: Vai että tylsää?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom