Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
No enpä mä muistanut, jumitin himassa :D :rolleyes:
ite kävin naapurikapakassa pelaa frendin kaa kasipalloo pari freimii, niin eiköhän siellä meinannut tulla otsaanlyöntikilpailu joittenkin kännisten ukkojen kanssa..Ne ihan tosissaan halus hakata tälläsen ramman:hyper:
Siitä sitten kepit sivuun ja nyrkit pystyyn niin loppu se uhittelu.
Luuli äijät varmaan että en pysy pystyssä edes ilman keppejä:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no huh

http://www.youtube.com/watch?v=sx7MtZI8DpY&eurl=

Alien vs predator requiem

avp2.jpg

Selkeesti KAIKKI ne asiat mitä jäi uupumaan Alien 3:sta ja Alien vs predator ykkösestä! Ei saatana, seisoo jo nyt!

Tänään tuli ikävä ihmisiä jotka tapasin kuukausi sitten. Lähtivät tänään pois, eikä näe heitä puoleen vuoteen, jos koskaan. Kumma juttu, ja surullista. Jälkeen jäi lähes kalusteeton ja tyhjä asunto, johon tänään virallisesti muutin... Että voi olla yksinäinen olo.

e: ja ei vittu nukuta. siksi olen täällä.

Katon just OZ 1. tuotantokautta, kun ei vitutuksen takia pysty nukkumaan.
Onks sulla se mieluisampi käsi kipee? :eek:

Vai jäikö se auto+teini-insidentti vaivaamaan?

edit: mun tissi osottaa parantumisen merkkejä.

Onks sulla se mieluisampi käsi kipee? :eek:
Joo, on se :itku:
Vai jäikö se auto+teini-insidentti vaivaamaan?
Mä luulen, että mä törmäsin siihen äijään, kun se horjahti (no sen vika kuiteski)? Siis se ei ollut teini vaan joku 30-40 v. räkätappi. Nää teinit oli vaan pussikaljalla ja muuten vaan hillumassa. Osan kanssa tuli vaihdettua pari sanaa, kun hekin valittavat mulle, että äijä uhkaili niitä (tämä siis vähän tapahtuman jälkeen, kun palasin paikalla hetkeä myöhemmin ja soitin poliisit).

Vähän sekavaa tekstiä myönnän :jahas:

Näin 2 jänistä.

Näin 2 jänistä.
Olisit juossut kiinni. Niissä on paljon vähärasvaista proteiinia. Ne oli muuten varmaan rusakoita. Ne ovat sellaisia pitkäturpaisia ja mulkosilmäisiä. Metsäjänikset ovat paljon sympaattisemman näköisiä, mutta niitä en ole nähnyt Hervannassa.

Se treenisi oli sitten tosiaan ollut vähän myöhemmin :D.

Olisit juossut kiinni.
Olin pyörällä, mutta ei mitään saumaa silti. Nopeita pirulaisia. Eikä mulla ois sydäntä noin söpöjä vesseleitä pyydystää. Korkeitaan oisin voinut hieman paijata niitä.

Se treenisi oli sitten tosiaan ollut vähän myöhemmin :D.

Juu, ei aivan kerennyt siihen 16:15 lähtöön. Sekava päivä. Huomenna varmaan vielä sekavampi.

Viikon päästä :kippis1:

Saispa jonkun yhdenillan muijan. Mielellään kaksi.

Hyvää yötä raittiit ihmiset (oletan näin, kun muut taitavat olla ryyppäämässä).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom