Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cassyputilla on jo iso masu:D Onnea!

Minä rupean nytten lukemaan vähän enkkua ja nukkumaan... Huomenna kello 6 herätys ja illalla pitäs vielä olla liikenteessä...

Öitä kaikille!

Katos miestä, valitettavasti snooker kisasta tulis yksipuolinen. Oon hipelöiny köötä viimeksi lähes yhtä kauan sitten kun "rautaakin". Harrastaminen jääny hyvin vähälle. Ehkä syksymmällä kumpaaki taas, ooks talven Oulussa?

Eipa oo itellakaan tullu pelailtua ollenkaan. ja mulle tuli jonninaikaa sitten maan vaihto, elikka ei oulussa...

Hou. Meinasin tänään lentää turvalleen portaissa 4 kertaa; aamulla kouluun mennessä, koulusta tullessa, kaupalle lähtiessä, kaupalta poistullessa. Päädyin lopulta että roskapussin vein hissikyydillä. Mikä lie nyt taas on.

Oi Jeesus Nasaretilainen että miulla on kova nuha... Ei oo kivaa :(

Eipa oo itellakaan tullu pelailtua ollenkaan. ja mulle tuli jonninaikaa sitten maan vaihto, elikka ei oulussa...

Sussaatana! Kuiteski ryöstäny jonku pankin ja paennu Caymansaarille :D Mut ny lähtee tämä nukkuun, viideltä herätys (yök). Öitä kaikille hyvänyöntoivotuksille vastaanottavaisella mielellä oleville.

Yli viikon vanha kuva ja se ei oo edelleenkään poksahtanut. Outoa? Oon tässä pitänyt tosiaan semmosta kevyttä kesäbulkkia.

Merkistä ei oo tietoa mutta eiköhän me se oteta mitä sieltä tulee. Niitä ei kai voi palauttaa?

Öitä teille mussut! :love:

E: Kiitos Naene! Kattoo nyt kuin pitkään se pysyy kyydissä...

Oi Cassyput miten magee maha!! Onnitteluja kauheesti, ei sun tartte enää pitkään roudata sitä masussa :)

Yli viikon vanha kuva ja se ei oo edelleenkään poksahtanut. Outoa? Oon tässä pitänyt tosiaan semmosta kevyttä kesäbulkkia.

Merkistä ei oo tietoa mutta eiköhän me se oteta mitä sieltä tulee. Niitä ei kai voi palauttaa?

Öitä teille mussut! :love:

Just yks päivä joku puhu et kaikella on nykypäivänä 30 päivän vaihto ja palautus oikeus. Tiedä sitten koskeeko noita..

Täytyy varmaan nukkuaki tänä yönä.. öitä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom