Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Janpa
saa
tonnin täyteen.
Janpa
saa
tonnin täyteen.
Hei vaan!
Ketäs täällä on tänään paikalla?
Miten päivä meni?
Päivä meni tosi hyvin kun vituttaa tää kipsi ja kun sitä rupee sitten kelaa että hetkinen sehän on vituttanu jo viis viikkoo niin rupee enemmän vituttaa. Että ihan jees.Hei vaan!
Miten päivä meni?
Toisaalta jos lentää baarista pihalle, niin onpahan ainakin päässy sisään.
Aina ei ole onnistunu sekään. :D
Nykyäänhän nautin alkoholia varsin sivistyneesti. :arvi:
Hei vaan!
Miten päivä meni?
Miksen mä ollu siellä? Olisin voittanu kaikki koska oon hipoin kaikista.Tänään oli Hippokisat. Hyvä sää oli.
Hetkinen.....Raskolnikov on suhteellisen vanha herra.
Miksen mä ollu siellä? Olisin voittanu kaikki koska oon hipoin kaikista.
Joo oot ihan törkee jokinorsu kuten kaikki punttimimmit.Miksen mä ollu siellä? Olisin voittanu kaikki koska oon hipoin kaikista.
P.S./Edit: Ja nälkä sen kun vaivaa koko ajan.
Aika on suhteellinen käsite, kuten myös vanhuuteni, mutta senhän jo huomasitkin.
Oot asian ytimessä. Korjaan virheen vkonloppuna.Se ettei onnistu lentämään baarista ulos, johtuu vain tarpeellisen räpyttelyn määrän puuttumisesta. Kannattaa aloittaa harjoittelu yrittämällä lentää ulos millibaarista, vai käsitinkö nyt jotain väärin?
Eikös sulla ala olemaan ihan viimesillään?Miksen mä ollu siellä? Olisin voittanu kaikki koska oon hipoin kaikista.
...Joo oot ihan törkee jokinorsu kuten kaikki punttimimmit.
Havytonta huijausta tuo ika profiilissa, pitaskohan sita hilpasta ouluun ja palauttaa snookkerin voimalla maantasalle :D