Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Baarissa oon joskus käyny mut ircissä en muuten koskaan... tuli vaan mieleen.

Janpa
saa
tonnin täyteen.

En tänä iltana;) Jätän ihan tahalleni ens illalle:D

Edit. Joo, kuten Timia tossa totesi, että suurin osa mun viesteistä on täyttä paskaa:D

Hei vaan!

Ketäs täällä on tänään paikalla?
Miten päivä meni?

Meitsi on aina paikalla kun tarvitaan.
Päivä meni keskinkertaisesti, ei varsinaisia huippukohtia. Kahdentoista maissa aamupäivästä uhattiin olla pahasti miinuksen puolella, mutta iltapäivän erinomaisuus nosti kokonaispäiväindeksitason loppujen lopuksi noin 0,8% plussan puolelle.

Toisaalta jos lentää baarista pihalle, niin onpahan ainakin päässy sisään.

Aina ei ole onnistunu sekään. :D

Nykyäänhän nautin alkoholia varsin sivistyneesti. :arvi:

Hei vaan!

Miten päivä meni?
Päivä meni tosi hyvin kun vituttaa tää kipsi ja kun sitä rupee sitten kelaa että hetkinen sehän on vituttanu jo viis viikkoo niin rupee enemmän vituttaa. Että ihan jees.
Mutta kerro ihmeesssä sun päivästäs?

Toisaalta jos lentää baarista pihalle, niin onpahan ainakin päässy sisään.

Aina ei ole onnistunu sekään. :D

Nykyäänhän nautin alkoholia varsin sivistyneesti. :arvi:

Se ettei onnistu lentämään baarista ulos, johtuu vain tarpeellisen räpyttelyn määrän puuttumisesta. Kannattaa aloittaa harjoittelu yrittämällä lentää ulos millibaarista, vai käsitinkö nyt jotain väärin?

Hei vaan!

Miten päivä meni?

Olin koulussa, missasin tänään taas ekan tunnin. Vituttaa tämä laiskuus! Sovin treffejen ajankohdan tyylikkäästi, naputin olkapäälle ja kysyin että millon se leffa... Jotakin siinä höpötettiin ja kohta tämä tyttö siveli kättäni:david:

Joskus jostakin kuulin että jos ihminen koskee toiseen (mies ja nainen), niin heidän välillään on jotakin jännitettä? Kosketus kertoo enemmän kun sanat...

Kävin tänään myös pelaamassa piitsiä ja tuli hiki. Huomenna lääkäriin ton jalan takia, en ole kuukauteen päässy jalkoja treenaamaan:curs:
Mulla ois huomenna ruotsin ja enkun sanakokeet... Enkkua luen kohta ja ruotsia huomenna jollakin välitunnilla:D

Se ettei onnistu lentämään baarista ulos, johtuu vain tarpeellisen räpyttelyn määrän puuttumisesta. Kannattaa aloittaa harjoittelu yrittämällä lentää ulos millibaarista, vai käsitinkö nyt jotain väärin?
Oot asian ytimessä. Korjaan virheen vkonloppuna.

Miksen mä ollu siellä? Olisin voittanu kaikki koska oon hipoin kaikista.
Eikös sulla ala olemaan ihan viimesillään?

Liitteet

• RV 35+0 3 pienennetty paljon.jpg
    RV 35+0 3 pienennetty paljon.jpg
    15,3 KB · Katsottu: 79
Havytonta huijausta tuo ika profiilissa, pitaskohan sita hilpasta ouluun ja palauttaa snookkerin voimalla maantasalle :D

Katos miestä, valitettavasti snooker kisasta tulis yksipuolinen. Oon hipelöiny köötä viimeksi lähes yhtä kauan sitten kun "rautaakin". Harrastaminen jääny hyvin vähälle. Ehkä syksymmällä kumpaaki taas, ooks talven Oulussa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom